Více

Meziročně klesá podíl z kolonky Ostatní, v týdenním srovnání se daří hlavní Primě i Nově

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Meziročně navýšila Prima svůj podíl u diváků ve věku mezi 15 a 54 lety o téměř čtyři procenta. Více než tři procenta diváků starších patnácti let pak oproti předchozímu roku ztratila Česká televize.

Mezitýdenní vývoj (vs. 29. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Absence sportovních taháků oslabila sledovanost sportovního kanálu ČT Sport, který v mezitýdenním srovnání přišel o 2,03 procenta obecné cílové skupiny. Ztrácela i ČT 1, které prázdniny odlákaly oproti minulému týdnu 0,52 procenta diváků starších patnácti let. Poslední výraznější úbytek vykázala ve srovnání s minulým týdnem Nova Cinema, jejíž podíl se diváků starších patnácti let snížil o 0,3 procenta. V opačném gardu si nejvíce polepšila hlavní Prima, jejíž podíl u obecné cílové skupiny se oproti minulému týdnu zvýšil o 0,55 procenta. Polepšila si i Prima Cool, kterou sledovalo o 0,45 procenta diváků starších patnácti let více než minulý týden. Dařilo se i kanálům sdruženým v rubrice Ostatní, jejichž podíl stoupl ve srovnání s minulým týdnem o 0,43 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Prázdniny svědčí klasickým televizním stanicím, podíl Novy u mladších diváků dokonce meziročně stoupl

I mezi televizními skupinami přišla v mezitýdenním srovnání o nejvíce diváků starších patnácti let Česká televize. Ubylo jí 2,6 procenta obecné cílové skupiny a její podíl se u diváků nad patnáct let ustálil na 30,3 procenta. Naopak posílila Prima, sledovanostní podíl jejích kanálů se oproti minulému týdnu navýšil o 1,16 procenta a celkem tvořil 22,04 procenta. Polepšily si i stanice TV Barrandov, které celkem oslovily 8,4 procenta obecné divácké skupiny, což je o 0,46 procenta více než předchozí týden. Nejnižšího nárůstu se dočkala skupina Nova, na jejíž programy se dívalo 26,79 procenta diváků starších patnácti let, tedy o 0,36 procenta více než týden předtím.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+