Více

Meziměsíčně ztrácela ČT 1, ve srovnání s minulým rokem klesá podíl Novy

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ BŘEZNA – Pokles podílu programu ČT 1 většinou dokázala vyrovnat stoupající sledovanost ČT Sport.

Meziměsíční vývoj (vs. únor 2016)

Cílová skupina 15+

Mezi televizními kanály ztratila meziměsíčně nejvíce ČT 1, která přišla o 0,79 procenta obecné cílové skupiny. Ztrátu podílu ale vykompenzovala ČT Sport, která svůj podíl naopak o 0,76 procenta posílila. Ztrácela i TV Barrandov, které ubylo 0,42 procenta diváků starších patnácti let. O 0,25 procenta podílu u této cílové skupiny přišly i kanály sdružené v rubrice Ostatní, 0,23 procenta musela odepsat hlavní Nova. V plusu byla naopak hlavní Prima, která nabrala 0,31 procenta obecné cílové skupiny, a také ČT 24, která si polepšila o 0,34 procenta diváků starších patnácti let.

ÚNOROVÁ SLEDOVANOST: V únoru si nejlépe vedla Nova, meziměsíčně ztrácela podíl ČT 1

Z televizních skupin se do ztráty dostala Nova, která přišla o 0,39 procenta obecné divácké skupiny a její podíl tvořil 28,29 procenta, a Barrandov, který musel odepsat 0,34 procenta a skončil na celkovém podílu ve výši 6,78 procenta. Nejvíce si polepšily kanály Primy, jejich podíl stoupl o 0,56 procenta na celkových 23,01 procenta. Narostl i podíl České televize, a to o 0,42 na konečných 30,7 procenta.

Meziměsíční vývoj, TOP 10 pořadů a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+