Více

Mezi nezpravodajskými pořady vyhrála pohádka na ČT 1, zahájení olympiády na ČT Sport vidělo 180 tisíc lidí

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Včerejší TOP 10 si stanice rozdělily rovnoměrně, čtyři zářezy pro ČT 1 a po třech pro Novu s Primou.

Televizní noviny na Nově se opět suverénně přehouply přes milion diváků, oproti čtvrtku na ně včera koukalo o 278 tisíc diváků více – celkem včera zprávy na Nově vidělo 1,235 milionu diváků. U navazujících Sportovních novin pak vydrželo 975 tisíc diváků. Třetím nejsledovanějším pořadem a prvním nezpravodajským byla včerejší pohádka na ČT 1 Královský slib, kterou si nenechalo ujít 709 tisíc diváků starších patnácti let.

ČTVRTEČNÍ DATA: Sledovanost Televizních novin opět poklesla pod milion diváků, sedm pořadů z TOP 10 nedosáhlo ani na půl milionu

CIF16

Osvědčený páteční triumf, talkshow Karla Šípa Všechnopárty, včera sledovalo 692 tisíc diváků, o třináct tisíc diváků méně než minulý týden. Zabodovaly i Události, které si včera na ČT 1 pustilo 666 tisíc zástupců obecné divácké skupiny. Na šestém místě pak skončily Branky, body, vteřiny, které upoutaly 590 tisíc diváků. Zprávy FTV Prima ulovily jen o sedm tisíc diváků méně, včera je vidělo 583 tisíc diváků.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+