Více

Mediazastupitelství Radiohouse mění strukturu a řízení agenturního prodeje

Rozhlasové mediální zastoupení hlásí změny v řízení divize agenturního prodeje.

Nadále bude tuto divizi řídit přímo generální ředitel Miroslav Hrnko. Dosavadní ředitel divize Michal Beran (na fotografii) ze společnosti po vzájemné dohodě odchází z postu ředitele agenturního obchodu. 

Důvodem změny je plánované přeuspořádání vnitřní struktury firmy tak, aby „lépe odpovídala současným požadavkům agentur a jejich klientů“. Nově zavedeme v divizi agenturního prodeje několik segmentových ředitelů, kteří se budou zaměřovat na agenturní obchod a na podporu poptávky agenturních mediaplannerů. Ředitelé budou podléhat přímo generálnímu řediteli. Věříme, že nová organizační struktura bude více flexibilní a dokáže lépe operativně reagovat na všechny nové příležitosti, uvedl Hrnko.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+