Více

Mediaresearch vyzkoušela možnost sledování televize na mobilních měřidlech

UVNITŘ FOTO – „Členy ATO potenciál mobilního měření velmi zajímá. O sledovanosti mimo domov diskutujeme již delší dobu,“ uvedla mimo jiné jednatelka ATO Vlasta Roškotová.

Společnost Mediaresearch, která pro Asociaci televizních organizací (ATO), realizuje peoplemetrové měření, vyzkoušela tuto možnost také prostřednictvím přenosných zařízení SimAir. Firma o tom informovala dnes prostřednictvím tiskové zprávy s tím, že mobilní měřidla byla nasazena do zkušebního provozu během uplynulých zimních olympijských her. Alternativně pak měření probíhalo také prostřednictvím speciální aplikace instalované v mobilním telefonu respondenta. Mediaresearch využila také monitoringu sociálních sítí a reklamy Admosphere.

Přenosné měřidlo SimAir vyvinuté společností Mediaresearch
Autor: Mediaresearch

Přenosné měřidlo SimAir vyvinuté společností Mediaresearch

NEPŘEHLÉDNĚTE: Mediaresearch prověřila domácnosti s peoplemetry. Češi jsou prý poctiví, tvrdí

Unikátní součástí projektu bylo zapojení mobilních měřidel na vybraném vzorku v rámci peoplemetrového panelu. Získaná data tak bylo možné porovnat s výsledky TV metrů v domácnostech, uvedla při této příležitosti předsedkyně představenstva společnosti Mediaresearch Tereza Šimečková. Členy ATO potenciál mobilního měření velmi zajímá. O sledovanosti mimo domov diskutujeme již delší dobu a zmíněná studie potvrdila, že náš zájem je opodstatněný. Výsledky jsou překvapivé zejména u mladších cílových skupin, konstatovala jednatelka ATO Vlasta Roškotová.

ČTĚTE TAKÉ: Mediaresearch bude spoludodavatelem peoplemetrových dat v Estonsku

Platformou číslo jedna pro sledování olympijských her byla televize. Sledovanost oproti normálu stoupla v době vysílání tohoto významného sportovního svátku o 10 %. Druhým nejsledovanějším médiem byl z hlediska ZOH internet, který kromě zpravodajského servisu o aktuálních výsledcích jednotlivých disciplín nabízel i sledování sportovních přenosů v reálném čase. Zvýšení sledovanosti se tak dočkaly například online videokanály České televize: objem času, který lidé věnovali sledování jejich videí, vzrostl během olympiády zhruba dva a půl krát.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+