Více

Mediaresearch bude spoludodavatelem peoplemetrových dat v Estonsku

„Máme velikou radost, že se nám postupně daří prosazovat kvalitní technologii od našich vývojářů i do dalších evropských zemí,“ uvedl za společnost Tomáš Bičík, který má obchodní aktivity na starosti.

Velký úspěch na poli peoplemetrového měření zaznamenala společnost Mediaresearch, která je pro Asociaci televizních organizací (ATO) dodavatelem dat v České republice. Po Bulharsku, kde ke konci loňského roku dobudovala reprezentativní panel domácností, bude spolu s partnerem Turu-uuringute dodavatelem peoplemetrových dat z estonských domácností, a to pro období 2015 až 2023. V České republice realizuje společnost Mediaresearch peoplemetrové měření od roku 2002. Vyhrála i poslední tendr běžící od roku 2013.

ČTĚTE TAKÉ: MediaGuru.cz: Šéf Novy Christoph Mainusch potvrdil, že druhé peoplemetry nebudou

Máme velikou radost, že se nám postupně daří prosazovat kvalitní technologii od našich vývojářů i do dalších evropských zemí, uvedl Tomáš Bičík, který je ve společnosti Mediaresearch zodpovědný za rozšiřování obchodních aktivit společnosti, a dodal: Díky našemu prověřenému technologickému, ale i analytickému zázemí v České republice máme ostatním zemím rozhodně co nabídnout. O vítězi tendru v Estonsku rozhodla začátkem února tamní asociace televizních stanic a mediálních agentur (EMOL). Výběrového řízení se účastnily i další výzkumné společnosti, například AS Elion, GfK nebo Nielsen.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+