Hlavní navigace

Mediální agentura Optimedia realizuje hybridní kampaň pro Nescafé

8. 12. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Kreativní zpracování a vývoj aplikace připravila společnost Hybrid, contentová agentura Newcast zajistila propojení s e-shopem a remarketing přes SMS zprávy.

Mediální agentura Optimedia nakoupila prostřednictvím mediazastupitelství Media Club inzerci pro klienta Nestlé v rámci HbbTV vysílání televize Prima. Jejím účelem je představení nového kávovaru Movenza. Kampaň byla spuštěna v listopadu a poběží do 18. prosince. Kampaň pracuje se všemi základními formáty, které jsou v rámci přímého nákupu inzerce v hybridním vysílání na Primě dostupné. Jedná se o formát Red Button Switch-in (zobrazuje se vždy po přepnutí kanálu), Synchro (je synchronizovaný pouze s televizními spoty klienta Nestlé), Videospot (přehrává se v aplikaci Prima Play) a Menu Button (je dostupný v rozcestníku nabídky kanálů skupiny Prima).


Autor: Optimedia

Hybridní kampaň kávovaru Movenza.

Celé řešení a napojení na e-shop Nescafé Dolce Gusto zkracuje nákupní proces na pouhých několik kroků. Jako uživatel spustíte aplikaci, prohlédnete si kávovar, následně zadáte své telefonní číslo a SMS zprávou obdržíte odkaz na připravenou objednávku v košíku, kterou stačí pouze potvrdit, shrnuje Dominik Dědiček, senior consultant z agentury Newcast. Pokud uživatel objednávku nedokončí, za několik dnů se mu připomeneme další SMS zprávou. Obcházíme tím omezené možnosti remarketingu na mobilních zařízeních, která jsou v případě této kampaně hlavním místem nákupu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).