Jenže zdaleka ne všechnu reklamu odvysílají za novou cenu, takže na stejných penězích nejsou. Proto taky rovnou sdělují, že se ztrátou počítají. Je to zvláštní firemní politika, záměrně vytvořit ztrátu, ke které přitom není důvod. Normální je jít do ztráty kvůli investicím, které následně přinesou zisk.
Nova možná uvažuje tak, že se jim menší množství reklam za více peněz i přes letošní ztrátu vyplatí v budoucnosti. Já mám dojem, že za snížením sledovanosti Primy v poslední době stojí hlavně to velké množství reklam, které diváka čím dál, tím víc od sledování jejího programu odrazuje. Myslím, že jinak Prima určitě nemá horší program než Nova, spíš naopak, ale ty reklamy jdou prostě čím dál více divákům na nervy, a to se Primě může právě v příštím období vymstít
Opravdu teď je docela vidět, že Nova má méně reklam a naopak Prima více. Nejdelší reklamy má podle mě Prima Cool, někdy tam jsou opravdu až 10ti minutové reklamy, na Prima Family něco kolem 5-7 minut. Včera jsem se díval na Novu, sice reklamy můžou být kratší, ale dávat reklamu každých 15 minut, to taky není moc dobré.