Více

Markíza spustila novou platformu pro SuperStar, nabízí i speciální internetový kanál

Komerční televize chce tímto krokem maximálně zatáhnout diváka do dění v pěvecké soutěži. Stránka podporuje mj. i komunikaci na Facebooku, Twitteru a Instagramu.

Slovenská stanice Markíza se rozhodla v rámci aktuálního ročníku pěvecké show SuperStar posunout laťku zábavy ještě o něco dál. Na speciální stránce http://supertv.markiza.sk/ nabízí během živých přenosů internetový kanál nazvaný SuperTV zaCOOLisie, který zájemcům zprostředkuje dění ze zákulisí nonstop. Zájemci o pěveckou soutěž tak mohou získat ještě více informací než z klasické televizní obrazovky. Tuto novinku si televize poprvé vyzkoušela včera, kdy ji podle internetových statistik navštívilo přes pět tisíc reálných uživatelů.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Máme rádi Česko se propadlo o třetinu diváků: pod Nevinné lži i SuperStar

Moderátorem a ústřední tváří SuperTV je Michal Sabo, který doprovází i ranním vysíláním rádia Europa 2. Produkčně projekt zastřešuje Rado Kafka a jeho administrátorkou je web promotion manažerka TV Markíza Lujza Bubánová, prozradil PR manažer stanice Lukáš Kočišek. Webové stránky počítají s funkčností i na nejnovějších verzích internetových prohlížečů Internet Explorer, Chrome, Firefox nebo Safari. Systém umožňuje synchronizaci dat mezi uživateli v reálném čase a je schopen ve vteřině reagovat na nárůst počtu uživatelů, upozornil Kočišek.

Z ARCHIVU: Máme rádi Česko začalo vítězstvím, Prima family porazila Nevinné lži i SuperStar

SuperTV slouží ale především jako platforma, která má spojovat fanoušky SuperStar. Kromě on-line vysílání jsou tu integrovány i sociální sítě, jako jsou Facebook nebo Twitter a nechybí ani podpora Instagramu. Stránka umožňuje zapojovat se do dění v reálném čase. Design SuperTV je moderní a poutavý, přičemž koresponduje s již existující internetovou stránkou SuperStar. Web má několik módů podle toho, zda právě probíhá živé vysílání. Synchronizaci jejich přepínání zajišťuje administrátor, který zároveň může v reálném čase řídit vše, co diváci uvidí, dodal PR manažer.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+