Více

Markíza má od února nový vizuál. Úpravou prošlo i její logo a zpravodajství

UVNITŘ VIDEO Dosavadní vizuál používala slovenská televize z rodiny CME od roku 2008. Grafika se nově posunula směrem k barevnosti, ale stále vyjadřuje její rodinné zaměření stanice.

Slovenská komerční televize Markíza začala od 1. února nečekaně používat kompletně nový vizuál. Stalo se tak přibližně čtyři měsíce poté, co ke stejnému kroku přistoupila i konkurenční skupina Joj u stejnojmenného hlavního programu. Nová staniční grafika TV Markíza podporuje orientaci stanice na širokou cílovou skupinu se zachováním principu rodinné televize as cílem splnit současné očekávání a nároky diváka, uvedl při této příležitosti kreativní ředitel stanice Roman Kettner.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Slovenská Joj dostane dnes večer nový vizuál. Bude „viditeľne tvoja“

Nový vizuál má zohledňovat současné trendy v grafice, ale zároveň má působit tak, že je televize sama určuje. Jasnými rysy nové identity Markízy tak mají být komplexnost informací, přehlednost, dynamika, jednoduchost, modernost a originalita. Pro nový vizuál je typický posun v barevnosti, avšak se zachováním vysoké úrovně vizuálního zpracování a klasické elegance, která je pro Markízu od začátku charakteristická, dodal Kettner. Předchozí vizuál používala televize od roku 2008.

On-air logo Markízy a symbol HD doznaly viditelných změn
Autor: repro foto Markíza HD

On-air logo Markízy a symbol HD doznaly viditelných změn

ČTĚTE TAKÉ: Markíza Cinema, chystaný kanál slovenské Markízy, získala licenci pro DVB-T

Pozorný divák si jistě všimne toho, že drobnou kosmetickou změnou prošlo i on-air logo, tedy to, které divák vidí trvale umístěné v levém horním rohu obrazovky. Nově navíc obsahuje jakýsi prstenec a barevný symbol HD je u Markízy s vysokým rozlišením obrazu umístěn vedle něho. Grafika ale není jediným prvkem, který se dočkal k 1. únoru inovace. Novinek se dočkal i vizuál zpravodajství. Divákovi poskytuje přehlednější členění programové struktury, jednodušší a srozumitelnější vizuální prvky a možnost okamžité identifikace obsahu, upřesnil PR manažer televize Lukáš Kočišek.

19 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 2. 2013 0:56

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+