Více

Markíza oficiálně potvrdila, že ukončí vysílání kanálu Fooor

UVNITŘ VIDEO – O možném konci se hovoří v souvislosti se CME také o česko-slovenské verzi hudebního a lifestylového kanálu MTV. Mediální skupina Nova ale tento krok oficiálně zatím nepotvrdila.

Slovenská mediální skupina Markíza serveru Stratégie.sk oficiálně potvrdila, že ukončí vysílání svého tematického kanálu Fooor. Několik minut po nich přinesl stejnou informaci i web O médiách.com. Stratégie už včera disponovali informací, že vysílání tohoto programu v dohledné době spěje ke svému závěru. Dnes se ke konci vysílání vyjádřila i tisková mluvčí Markízy Tatiana Tóthová. Jsme přesvědčeni, že je lepší mít vedle Markízy dvě silnější než tři menší stanice, a to jak z ekonomického hlediska, tak z pohledu pozice skupiny, konstatovala Tóthová. Markíza tak bude provozovat na tamním trhu kromě stejnojmenné stanice ještě programy Doma a Dajto.

K TÉMATU: CME uvažuje na Slovensku o ukončení vysílání kanálu Fooor

Mluvčí Markízy potvrdila, že oblíbené pořady ale z obrazovek nezmizí. Většina z nich se přesune na Dajto, která se bude profilovat jako filmová a comedy stanice. Kultovní seriály jako Přátelé a Frasier se budou vysílat na Doma, dodala Tatiana Tóthová. Konkurent Markízy, mediální skupina Joj, bude mít od příštího roku o jeden kanál navíc – kromě stejnojmenné stanice i Plus, Wau a nedávno spuštěnou Senzi. Vlastník Markízy, mediální skupina CME, hodlá osekávat náklady i v Česku. Žhavým kandidátem na zavření je lokální verze lifestylového a hudebního programu MTV. V uplynulých týdnech došlo také k výměně několika manažerů jak na Nově, tak i v Markíze.

16 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 10. 2013 20:56

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+