Více

Markíza na Slovensku čelí VyVoleným čtvrtou řadou Farmy. Je sledovanější

VyVolené vysílá konkurenční Jojka, její verze reality show nese přídomek Dům Snů. Markíza proti ní v neděli poprvé nasadila čtvrtou řadu Farmy, vítězi nabízí 50 tisíc euro.

V bitvu reality show se proměnil nástup podzimní sezóny na slovenském televizním trhu. Markíza nasadila proti rozjíždějícím se VyVoleným na Jojce obdobně laděnou Farmu, a hned úvodním dílem čtvrté řady v neděli večer konkurenci porazila. Upozornil na to server TVfans.sk. „Úvod vesnické reality show dosáhl v cílové skupině rating 10,4 procenta a share 30,7 procenta. Šlo o nejsledovanější nezpravodajský pořad dne,“ uvedl web na základě informací od PR oddělení Markízy.

K TÉMATU: VyVolení odstartovali naplno i na Slovensku. Jojka s nimi dosáhla podílu 22 %

Souběžně vysílaní VyVolení na Jojce oslovili sedm procent diváků ve věku 12 až 54 let a v této cílové skupině dosáhli podílu 21,7 procenta. Okolo 20 procent se podíl této reality show pohybuje od chvíle, kdy ji Joj nasadila do vysílání. Farmu vysílala minulé léto i Nova (uváděla ji nynější moderátorka VyVolených na Primě Tereza Pergnerová), kterou s Markízou pojí stejný vlastník, později však tento formát už nezopakovala. Oproti tomu Markíza už má za sebou úspěšný experiment i se zimní verzí Farmy a aktuální čtvrtá řada odstartovala úspěšněji než předchozí třetí.

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 8. 2013 17:18

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+