Hlavní navigace

Marketingovou komunikaci O2 povede Ondřej Křivka, dlouholetý člen vedení Novy

4. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Křivka bude zodpovědný mimo jiné za celkovou strategii veškeré marketingové komunikace O2 pro celý český trh a jednotnou prezentaci značky O2 ve všech segmentech zákazníků.

Dlouholetý šéf marketingu mediální skupiny Nova Ondřej Křivka povede od pondělí 7. července marketingovou komunikaci společnosti O2 Czech Republic, dříve Telefónica. Firma o tom informovala dnes prostřednictvím tiskové zprávy. Pod Křivku spadaly marketingově v minulosti na Nově servery Voyo.cz a portály Smíchova, Telky, Fandy nebo zpravodajský web tn.cz. Po stávající programové ředitelce Novy Alex Ruzek pak převzal řízení česko-slovenské verze lifestylového a hudebního kanálu MTV, který však se závěrem loňského roku skončil.

BRAND24

K TÉMATU: Martin Žabka se vrací na pozici mluvčího Telefóniky, Hany Farghali z firmy odchází

Ondřej Křivka bude zodpovědný za celkovou strategii veškeré marketingové komunikace O2 pro celý český trh, jednotnou prezentaci značky O2 ve všech segmentech zákazníků a také za integraci interního kreativního týmu do společnosti, konstatoval Jindřich Fremuth, ředitel divize rezidentních zákazníků. Ondřej Křivka získal titul Master of Business Administration (MBA) s marketingovou specializací na Southeastern Louisiana University ve Spojených státech. Dosavadní ředitel marketingové komunikace Pavel Jankovský z O2 po vzájemné dohodě odchází.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).