Více

Marketér.sk: Bublina nové slovenské TV Empatia splaskává

Slovenská televize Empatia, která nikdy nezahájila vysílání, ale start se jí naopak podařilo několikrát odložit, dluží svým bývalým zaměstnancům za nevyplacené mzdy. Informuje o tom server Marketér.sk. Natočila jsem čtyři příspěvky, další dvě reportáže jsem měla dohodnuté. Doposud nebyl schopný (Patrik Bokroš, jednatel a šéf stanice v jedné osobě, pozn. red.) vyplatit mzdu, případně vyplatit někomu jen malé zálohy, uvedla jedna z bývalých členek týmu TV Empatia.

ČTĚTE TAKÉ: Za TV Empatia komunikuje anonym. Start stanice proběhne možná 1. listopadu

Podle téže redaktorky dokonce Bokroš odložil alespoň třikrát dokončení studia a ze závazné smlouvy si dokonce dělal legraci. Nebudu spolupracovat s člověkem, který očividně není schopný dát dohromady televizi ani na druhý pokus, konstatovala k osobě Bokroše nejmenovaná členka jeho týmu. Ze slibovaných moderátorek, které uváděla Empatia na svém webu, nezůstala v týmu už ani jedna z nich. Start 3. října nebyl naplněn mimo jiné díky tomu, že stanice neměla co a s kým vysílat. Sestavený tým už točil reportáže, zaplaceno za ně ale nedostal.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Televize Empatia je opět bez webových stránek

Dalším velkým problémem Empatie je podle serveru Marketér.sk reklamní kampaň, která se měla objevit v některých rádiích, ovšem nikdy nebyla realizovaná. Spot určený k vysílání už byl přitom natočen. Jako důkaz přidává server jeho zvukovou podobu, kterou má k dispozici. Promo, které se mělo objevit v rádiích, bylo stanovené na dobu dvou týdnů. To dokazuje skutečnost, že projekt pravděpodobně nebyl pouze na papíře. Velkým problémem Empatie, jak už vás server DigiZone.cz informoval, je SMS hra, kterou stanice v loňském roce rozjela, ovšem nikdy nevyhlásila její výsledky a peníze z ní zmizely neznámo kde.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+