Hlavní navigace

Máme rádi Česko startovalo s 583 tisíci diváky, premiéra filmu na Nově nad milionem

26. 1. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – V sobotu se dařilo z malých televizí Primě Cool, která porazila Novu Cinema i u mladších diváků. Přes 6 % se dostala za celý den TV Barrandov.

Diváky lákala premiéra filmu s Liamem Neesonem

Další novinka novoročního programového schématu televize Prima, premiérová řada zábavné vědomostní soutěže Máme rádi Česko, startovala s 583 tisíci diváky při podílu na publiku (share) 14,34 %. Pořad se stal devátým nejsledovanějším formátem českých televizí. Zázraky přírody na Jedničce si pustilo 897 tisíc diváků (share 22,13 %). Nejvyšší sledovanosti však dosáhla premiéra amerického filmu Neznámý, který si na Nově nenechal ujít 1,139 milionu diváků (share 28,61 %; 34,17 % u diváků 15–54). Komerční jednička tak obsadila se svými pořady první tři příčky v TOP 10 nejsledovanějších formátů dne.

PÁTEČNÍ DATA: Farmář startoval pod půl milionem diváků, První republika jich měla o milion víc

Nova byla po celý den i v prime time s přehledem nejsledovanější českou stanicí. U diváků staršíc 15 let dosáhla share necelých 22 %, v hlavním vysílacím čase pak přes 29 %. U diváků ve věku od 15 do 54 let se v prime time blížila dokonce 35 %. Pozici dvojky obsadila Jednička České televize s hodnotou celodenního podílu 15,65 %. V prime time však vlajkovému kanálu veřejnoprávního média chybělo na Novu už 12 % bodů. Třetí nejsledovanější televizí byla v sobotu Prima, která dosáhla na celodenní podíl necelých 13 %, v prime time se pohybovala nad 14 %. U mladších diváků byla vyrovnána s Jedničkou.

Graf podílu kanálů (25. 1. 2014)
Graf podílu skupin (25. 1. 2014)
Kanály – průměrné podíly (25. 1. 2014)

Prima Cool porazila Novu Cinema

Nadprůměrného celodenního podílu 6,14 % dosáhla v sobotu televize Barrandov. Poděkovat za to mohla především své talk show Sejdeme se na Cibulce, kterou hodlá od března posunout do lepšího vysílacího času. Včerejší díl se vysílal až od 22:53. Přesto si ho nenechalo ujít 273 tisíc diváků, což stanici přineslo share 12,37 %. Primě Cool se pro změnu dařilo s filmem Stůj, nebo maminka vystřelí! Ten si pustilo 212 tisíc diváků (share 5,23 %, podíl u publika 15–54 byl 7,11 %). Stanice se dostala v prime time u mladšího publika na hodnotu 6,44 %, za celý den to bylo těsně pod 6 %.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Vesničko má středisková na ČT 1 v sobotu nejsledovanější, Nova dvojkou trhu

Nova Cinema měla díky filmu Život nebo něco takového 160 tisíc diváků (share 3,96 %; 5,03 % v 15–54). V souboji celodenních a primetimových podílů podlehla Primě Cool. Za celou sobotu ji sledovala 4,1 % publika a u mladších diváků to bylo 5,39 %. Nad dvousettisícovou hranici se s hodnotou 227 tisíc diváků (share 6,84 %) dostala bondovka Jen pro tvé oči na Dvojce. Těsně pod ni naopak skončil světový pohár v alpském lyžování na ČT Sport. Ten si pustilo 199 tisíc diváků (share 10,64 %). Šlo zároveň o jediný pořad, který na této stanici skončil nad stotisícovou hranicí. Premiéru scifi seriálu Revoluce si na Fandovi nenechalo ujít 110 tisíc diváků (share 2,72 %; 3,14 % u diváků 15–54).

Top 10 všechny stanice (25. 1. 2014)
Top 5: ČT1 (25. 1. 2014)
Top 5: ČT2 (25. 1. 2014)
Top 5: ČT24 (25. 1. 2014)
Top 5: ČT sport (25. 1. 2014)
Top 5: ČT :D (25. 1. 2014)
Top 5: ČT art (25. 1. 2014)
Top 5: Nova (25. 1. 2014)
Top 5: Nova Cinema (25. 1. 2014)
Top 5: FANDA (25. 1. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (25. 1. 2014)
Top 5: TELKA (25. 1. 2014)
Top 5: Prima family (25. 1. 2014)
Top 5: Prima COOL (25. 1. 2014)
Top 5: Prima love (25. 1. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (25. 1. 2014)
Top 5: TV Barrandov (25. 1. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).