Více

Máme rádi Česko porazilo SuperStar, hokej Kanada – Česko měl přes milion diváků

UVNITŘ TABULKY – Zábavná soutěž Primy family bodovala u dospělého publika, v cílové skupině 15 až 54 let v neděli večer vyhrála SuperStar na Nově

Na pozici jedničky na trhu se v neděli večer po 20. hodině vyšplhala Prima family. Její soutěž Máme rádi Česko vidělo od čtvrt na devět 818 tisíc dospělých diváků, což představovalo 19,64 procenta publika. Tradiční vítěz nedělních klání, původní dramatika České televize, se musela spokojit s pozicí dvojky. Příběh Ruth to vidí jinak, který vysílala ČT 1 od 20 hodin, zaujal v průměru 713 tisíc dospělých diváků (16,71 procenta publika). Souběžně vysílaná SuperStar na Nově zaujala 684 tisíc dospělých a 18,78 procenta publika.

K TÉMATU: ČT Sport ve čtvrtek nejsledovanějším kanálem České televize, i díky hokeji Česka s Dánskem

Nova však po 20. hodině zvítězila ve „své“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let. SuperStar v ní dosáhla podílu 21,42 procenta, zatímco soutěž Máme rádi Česko na Primě family jen 18,31 procenta a Ruth to vidí jinak ČT 1 dokonce 12,78 procenta. Vůbec nejsledovanějším nezpravodajským pořadem neděle ale byl hokejový přenos Kanada – Česko z právě probíhajícího mistrovství světa. Od 16:15 hod. ho na ČT Sport vidělo 1,089 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 40,02 procentům publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let byl podíl dokonce 48,84 procenta (v této skupině byla ČT Sport za celou neděli dvojkou na trhu).

ČTĚTE TAKÉ: Úterní večer patřil Ordinaci, ČT 1 ve středu s celodenním podílem přes 20 %

Nad průměr se v neděli večer dostala i Nova Cinema s filmem Doly krále Šalamouna. Jeho druhou část od 21:30 hod. vidělo 407 tisíc dospělých diváků s podílem 12,70 procenta (u publika od 15 do 54 let to bylo 13,90 procenta). Prima Cool bodovala filmem 16 bloků, který si od 20 hodin nenechalo ujít 257 tisíc dospělých diváků (6,11 procenta publika, u mladších od 15 do 54 let to bylo 8,71 procenta), TV Barrandov ve stejný čas filmem Šílená hra, který přitáhnul pozornost 249 tisíců dospělých diváků (5,92 procenta publika).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za neděli 12. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 15,05 15,01 12,46 11,78
ČT 2 3,35 2,70 2,91 1,96
ČT Sport 13,54 9,14 16,77 12,43
ČT 24 3,84 2,30 2,24 1,60
Nova 18,83 23,58 20,19 25,29
Nova Cinema 6,38 7,65 7,40 8,54
Fanda 1,33 1,71 1,31 1,79
Smíchov 0,88 0,83 1,25 1,10
Telka 0,85 0,73 0,91 0,67
Prima family 14,91 17,32 12,79 15,46
Prima Cool 3,70 4,73 5,49 7,21
Prima love 1,70 1,79 2,16 2,41
Prima Zoom 1,80 1,14 2,02 1,17
TV Barrandov 4,24 4,64 3,32 3,51
Atmedia 3,54 3,10 2,35 1,85
ostatní TV 6,04 3,65 6,44 3,24
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za neděli 12. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 35,78 29,14 34,38 27,77
Nova Group 28,27 34,50 31,06 37,38
Prima Group 22,11 24,98 22,46 26,25

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Sobotní sledovanosti vévodily zábavné retro pořady České televize, žádný však nepokořil hranici jednoho milionu diváků. Nejúspěšnější bylo speciální vydání soutěžního pořadu Kufr k 60. výročí zahájení pravidelného televizního vysílání u nás. Od 20 hodin jej na ČT 1 sledovalo v průměru 994 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 26,46 procentům publika. Souběžně vysílaný film Morganovi na hlavním kanálu Novy, který začínal ve 20:20 hod., sledovalo 716 tisíc dospělých (19,20 procenta publika). U mladšího publika od 15 do 54 let ale vedla Nova, její film oslovil 25,45 procenta publika, kdežto Kufr jen 17,59 procenta.

Prima family se musela v obou cílových skupinách po 20. hodině spokojit s pozicí trojky na trhu, její film Deník princezny vidělo 453 tisíc dospělých diváků (12,69 procenta publika, u mladších diváků od 15 do 54 to bylo 13,96 procenta). V druhé jmenované cílové skupině se po 20. hodině lépe dařilo i Nově Cinema, která vysílala třetí díl z trilogie Slunce, seno od Zdeňka Trošky. Porevoluční snímek Slunce, seno, erotika si nenechalo ujít 441 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 11,69 procentům publika a 15,56 procentům publika od 15 do 54 let.

ČT 2 zaujala od 21:50 hod. filmem Bony a klid, který přitáhnul pozornost 258 tisíc dospělých diváků (9,28 procenta publika, u mladších od 15 do 54 let dokonce 12,08 procenta), TV Barrandov tradičně bodovala Barrandovským videostopem. Od 21:00 hod. jej vidělo 212 tisíc dospělých diváků (5,65 procenta publika). Podvečerní zápas fotbalové Gambrinus ligy mezi FC Viktorií Plzeň a SK Slavií Praha vidělo od 17:40 hod. na ČT Sport průměrně 256 tisíc dospělých diváků s podílem 9,01 procenta. Hokejový šampionát měl na programu méně atraktivní utkání, takže jednotlivé zápasy přitáhly méně než 200 tisíc diváků.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za sobotu 11. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 16,07 19,63 11,15 12,60
ČT 2 4,88 4,52 4,67 5,44
ČT Sport 7,00 5,25 7,82 6,10
ČT 24 3,36 1,94 2,03 1,46
Nova 20,14 24,13 22,78 27,16
Nova Cinema 6,88 8,23 8,50 10,24
Fanda 1,16 1,19 1,09 1,24
Smíchov 0,86 0,68 1,16 0,90
Telka 1,03 0,96 0,74 0,51
Prima family 12,72 13,21 12,10 12,56
Prima Cool 4,01 3,80 6,09 5,86
Prima love 2,56 2,33 2,86 2,40
Prima Zoom 1,85 1,36 2,07 1,57
TV Barrandov 5,17 4,06 3,98 2,66
Atmedia 3,34 1,97 2,75 1,53
ostatní TV 8,97 6,73 10,19 7,76
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za sobotu 11. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 31,31 31,33 25,67 25,60
Nova Group 30,07 35,19 34,27 40,05
Prima Group 21,14 20,71 23,12 22,40

Zdroj: ATO-Mediaresearch

V souboji o páteční prime time měla navrch tradičně ČT 1. Nejsledovanější pořadem večera se stal seriál Vyprávěj, který vidělo od 20 hodin v průměru 1,035 milionu dospělých diváků (27,86 procenta publika). Nad milion diváků se dostala i talk show Všechnopárty. Od 21:20 ji na Jedničce sledovalo 1,003 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 28,02 procentům publika. Nova se musela po 20. hodině spokojit u filmu Alvin a Chipmunkové 2 s 605 tisíci dospělými diváky a podílem 16,16 procenta, ovšem u „jejího“ publika od 15 do 54 let dosáhla podílu 24,82 procenta a téměř se vyrovnala seriálu Vyprávěj.

Na Primu family zbylo po 20. hodině třetí místo, seriál Vraždy v Midsomeru sledovalo od čtvrt na devět 459 tisíc dospělých diváků (12,47 procenta publika). Přírodovědný dokument Medvědí rodina a já na ČT 2 zaujal ve stejnou dobu 266 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 7,16 procentům publika, a komedie Lemra líná na Nově Cinema rovněž od 20 hodin přitáhla k obrazovkám 251 tisíc dospělých diváků (6,73 procenta publika, u mladších diváků od 15 do 54 let to bylo 9,84 procenta). Francouzskou komedii Četník a mimozemšťané na TV Barrandov vidělo ve stejný čas 227 tisíc dospělých diváků (6,14 procenta publika).

Mezi nejsledovanější páteční pořady se dostal podvečerní zápas české hokejové reprezentace se Slovinskem na mistrovství světa. Od 16:15 hod. jej na ČT Sport vidělo 855 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 39,32 procentům publika. V mladší cílové skupině od 15 do 54 let tento zápas sledovalo dokonce 50,27 procenta diváků u televizních obrazovek.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pátek 10. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 15,68 21,05 11,53 15,52
ČT 2 3,76 4,08 3,21 3,12
ČT Sport 11,84 8,11 14,98 10,21
ČT 24 3,96 2,40 2,36 1,47
Nova 19,86 23,24 23,00 27,89
Nova Cinema 4,36 5,11 5,81 7,38
Fanda 0,94 1,13 1,11 1,39
Smíchov 0,98 0,91 1,49 1,44
Telka 0,60 0,75 0,56 0,65
Prima family 15,67 15,21 11,22 10,91
Prima Cool 3,87 3,50 4,75 3,67
Prima love 1,62 0,89 2,07 1,33
Prima Zoom 1,78 1,89 1,96 2,05
TV Barrandov 4,24 4,69 4,32 5,41
Atmedia 3,09 2,01 2,82 1,78
ostatní TV 7,75 5,04 8,81 5,78
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pátek 10. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 35,24 35,64 32,08 30,31
Nova Group 26,74 31,14 31,97 38,74
Prima Group 22,94 21,49 20,00 17,97

Zdroj: ATO-Mediaresearch

11 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 5. 2013 15:10

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+