Více

Malé televize minulý týden oslovily rekordních 16 procent diváků

Léto přeje malým kabelovým a satelitním televizím. Minulý týden tato skupina společně s digitálními programy ČT 4 Sport, ČT 24 a filmovým kanálem Nova Cinema oslovila 16,03 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas před televizní obrazovkou. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin jejich podíl na sledovanosti klesl na 12,23 procenta, ale i to je poměrně vysoké číslo.

TABULKA: Týdenní podíly českých televizí na sledovanosti za rok 2008

Televize Nova minulý týden zůstala takřka na stejných číslech jako při předchozím měření. V celodenních výsledcích dosáhla podílu 35,57 procenta, což je o šest setin procentního bodu více než předminulý týden. V prime time Novu sledovalo 39 procent dospělých diváků, kteří zrovna seděli před televizní obrazovkou. Naopak Primě celodenní průměrná sledovanost klesla o 0,81 procentního bodu na 19,36 procenta. V hlavním večerním čase ale povyskočila na 19,61 procenta.

Horšího výsledku než minule dosáhl i první program České televize. V celodenním průměru klesl o 0,98 procentního bodu na 21,12 procenta, v prime time dosáhl podílu 22,40 procenta. Programu ČT 2 podíl na sledovanosti stoupnul z 6,65 na 7,92 procenta. V hlavním vysílacím čase pak Dvojka vykázala podíl 6,76 procenta.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+