Více

Majitel TV Barrandov sjednocuje prodej reklamy přes Media Master. I časopisů

Agentura Media Master, do jejíhož čela se od 16. dubna vrátí Radek Jeneš, bude nově prodávat i tiskovou reklamu v titulech vydavatelství Empresa Media. Mají stejného vlastníka.

Nového generálního ředitele a další předmět činnosti bude mít agentura Media Master, která zajišťuje prodej reklamních časů na České televizi a Českém rozhlasu, a speciálních reklamních formátů na TV Barrandov. Od 16. března se do čela této agentury vrátí Radek Jeneš, který ji vedl už v letech 2001 až 2011, a vystřídá tak dosavadního generálního ředitele Víta Mikysku. Od května pak Media Master rozšíří svůj záběr i o prodej tiskové reklamy, převezme obchodní aktivity vydavatelství Empresa Media.

K TÉMATU: TV Barrandov kývla na nabídku Primy. Reklamu budou prodávat společně

Právě s firmou Empresa Media agenturu pojí stejný vlastník, podnikatel Jaromír Soukup, jemuž patří také TV Barrandov. Ta do letošního roku prodávala přes Media Master veškerou reklamu, od letošního ledna se ale nechá při prodeji klasických reklamních časů zastupovat konkurenční Primou, která založila vlastní mediazastupitelství Media Club. Nejisté je i pokračování prodeje reklamních časů na ČT, přestože Media Master zvítězila v předloňském tendru na mediazastupitelství Kavších hor. Generální ředitel ČT Petr Dvořák ale nechal tendr zrušit a televize chystá nový.

ČTĚTE TAKÉ: Společný prodej reklamy Primy a Barrandova má jasnější obrysy. Ceník bude jednotný

„Media Master budě nově působit ve čtyřech oblastech prodeje reklamy: televizní (Česká televize, TV Barrandov), rozhlasová (Český rozhlas), tištěná (Týden, Instinkt, Sedmička, MarketingSalesMedia, Animáček) a reklamní nosiče (Česká pošta),” upozornila dnes samotná agentura. Rozhlasová část budgetu firmy je ale ohrožena, protože podobně jako ČT i Český rozhlas není s prací Media Masteru spokojen.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+