Více

Majitel Novy: Multikanálová strategie nás chrání před poklesem diváků

Prezident společnosti Central European Media Enterprises (CME), která je v České republice vlastníkem kanálů pod hlavičkou TV Nova, Adrian Sarbu, si myslí, že multikanálová strategie, ve které chce tato skupina v budoucnu pokračovat i v tuzemsku, je logickým postupem, jak se bránit možnému úbytku diváků díky konkurenci. Řekl to v rozhovoru pro web World Screen.

K TÉMATU: Nova se chce vydat do budoucna cestou tematických stanic

Jsme si vědomi, že pokud to neuděláme, naši konkurenti nám budou ubírat diváky, uvedl Sarbu, který také hovořil o rozšiřování programu TV Doma, jež vznikl v Rumunsku před 12 lety, do dalších zemí. Za posledních dvanáct let jsme rozšířili koncept tohoto programu. Nejprve jsme ho spustili na Slovensku, pak v Chorvatsku. Počítáme s ním i pro další země, konstatoval prezident CME s tím, že mnozí konkurenti se dnes snaží úspěšný model této stanice kopírovat.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Letní taneční megahit Mr Saxobeat vyrobila firma spojená s Novou

Multikanálová strategie byla volbou, ke které tento mediální dům přistoupil již před deseti lety a ukázal se jako správný. Výsledkem je, že jsme se staly lídry na trhu, konstatoval Adrian Sarbu. Prezident CME v self-promotion rozhovoru hovoří také o společnosti MediaPro Pictures, která je největším producentem filmové a televizní tvorby ve střední a východní Evropě. MediPro vyprodukuje více než 1000 hodin obsahu ročně pro naše vysílání a naši tvorbu tak díky ní prodáváme ve více jak 15 zemích, sdělil Sarbu.

31 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 6. 2011 9:00

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+