Více

Liga mistrů s Plzní na Primě Cool nejsledovanějším pořadem od jejího startu

UVNITŘ TABULKY, DOPLNĚNO 11:24 Prima Cool v úterý večer porazila i Trapasy na Jedničce, Ordinace v růžové zahradě 2 na Nově naopak zůstala neohrožena, a to i u diváků od 15 do 54 let.

Prima Cool má za sebou nejen nejsledovanější utkání Ligy mistrů od svého startu na této stanici, ale vůbec nejúspěšnější pořad od zahájení vysílání, tedy 1. dubna 2009. Duel mezi Viktorií Plzeň a Manchesterem City si včera nenechalo ujít v případě prvního poločasu 645 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 15,24 % (podíl ve skupině 15–54 let byl 18,43 %), druhý poločas pak vidělo 680 tisíc diváků (share 22,09 %, podíl u diváků 15–54 let byl 26,06 %). Díky tomuto rekordnímu výsledku se dostala Prima Cool na celodenní podíl 7,5 %, v prime timu pak na 11,27 %. Stanice dokonce v tuto dobu porazila u diváků od 15 do 54 let hlavní Primu, když se dostala na podíl 14,46 %, kdežto vlajkový kanál měl share 11,92 %.

MINULÝ TÝDEN: Fotbal na ČT Sport vidělo přes 600 tisíc lidí, seriál Ona a on na Barrandově s podílem 5 %

Liga mistrů byla podle očekávání sledovanější než Zúčtování VyVolených na Primě, které vidělo 403 tisíc diváků (share 9,74 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 11,87 %. Na Křižovatky života se podívalo 430 tisíc diváků (share 14,46 %). Celodenní podíl Primy byl 13,77 %, v prime timu 12,24 %. Rozdíl v hlavním vysílacím čase mezi touto stanicí a Primou Cool byl 1% bod ve prospěch hlavního kanálu. Z pohledu českého diváka bylo atraktivní utkání Ligy mistrů také sledovanější než Nejlepší trapasy na ČT 1, které si pustilo 519 tisíc diváků (share 12,65 %). Celodenní podíl Jedničky se dostal na hodnotu 12,52 %, v prime timu dosáhl k 11,9 %.

PONDĚLNÍ DATA: Četnické humoresky zaujaly přes milion diváků, Cesty domů jich měly osm set tisíc

Naopak neohrožena vyšla z úterního večera Ordinace v růžové zahradě 2, kterou viděl 1,789 milionu diváků (share 42,72 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 39,25 %. Špatně si nevedl ani Víkend. Ten si pustilo 876 tisíc diváků (share 26,02 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 25,72 %. Nova dosáhla celodenního podílu téměř 30 %, v prime timu pak 37,46 %. Ve své hlavní cílové skupině, tedy u diváků od 15 do 54 let, získala v úterý share 30,65 %. Seriál Ona a on na TV Barrandov si o něco polepšil. Jeho třetí díl si pustilo 188 tisíc diváků (share 5,3 %). Za celý den stanice oslovila 3,33 % publika.

ČTĚTE TAKÉ: Kulinářská novinka Primy se nakonec bude jmenovat Česko vaří s Pohlreichem živě

Přes dvousettisícovou hranici se s Největšími tankovými bitvami přehoupla Dvojka České televize. Vidělo je 219 tisíc diváků (share 5,47 %). Události na ČT 24 zaujaly 170 tisíc diváků (share 5,02 %) a nejsledovanější pořad ČT Sport měl tentokrát pouze 24 tisíc diváků. Pod stotisícovou sledovaností skončily i kanály Smíchov, Telka, Prima Zoom, ČT :D a ČT art. Vzducholoď na Nově Cinema si nenechalo ujít 163 tisíc diváků (share 4,09 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 4,67 %. Díl Kobry 11 vysílaný od 21:10 vidělo 104 tisíc diváků (share 2,72 %), podíl ve skupině lidí od 15 do 54 let byl 3,04 %. Na Primě love byla podle očekávání nejsledovanější denní rekapitulace VyVolených – 164 tisíc diváků (5,43 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za úterý 17. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 12,52 11,90 8,94 9,21
ČT 2 3,44 3,06 2,98 2,25
ČT Sport 0,82 0,61 0,99 0,85
ČT 24 5,11 3,04 3,15 2,08
ČT :D 0,75 0,34 1,47 0,63
ČT art 0,07 0,15 0,12 0,24
Nova 29,79 37,46 30,65 35,95
Nova Cinema 3,45 3,28 4,45 3,91
Fanda 1,16 1,49 1,46 1,68
Smíchov 1,13 0,95 1,97 1,68
Telka 0,96 0,73 0,92 0,60
Prima 13,77 12,24 10,77 11,92
Prima Cool 7,50 11,27 10,54 14,46
Prima love 2,25 2,43 3,31 3,47
Prima Zoom 1,91 1,55 1,86 1,50
TV Barrandov 3,33 2,60 3,32 2,78
Atmedia 4,24 2,42 3,93 2,07
ostatní TV 7,81 4,49 9,16 4,73
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 17. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 22,71 19,1 17,65 15,26
Nova Group 36,49 43,91 39,45 43,82
Prima Group 25,43 27,49 26,48 31,35

Zdroj: ATO-Mediaresearch

7 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 9. 2013 16:26

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+