Více

Liga mistrů na Primě Cool v úterý bodovala, ČT 2 se dařilo včera díky Teleautomatům

UVNITŘ TABULKY Úterní úspěch Primy Cool pokazila FTV Prima sledovanost pořadů na Primě family. Přesun Ano, šéfe! a talkshow Polívka na víně se zatím stanici vůbec nevyplatil.

Nadprůměrného počtu diváků dosáhla v úterý díky fotbalové Lize mistrů opět Prima Cool. Její první poločas, v němž se proti sobě postavily týmy Realu Madrid a Borussie Dortmund, vidělo 291 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 8,46 %, druhý dokonce 422 tisíc diváků (share 14,78 %). Prima Cool byla dokonce sledovanější než vlajková Prima family, která oslovila pořadem Ano, šéfe! pouze 250 tisíc diváků (share 7,42 %) a Polívkou na vině 298 tisíc diváků (share 10,02 %). Stanice si tak zatím přesunem pořadů vůbec nepomohla, je ale důležité zdůraznit, že druhý den byl státní svátek a prime time tak nebyl úplně standardní.

MINULÝ TÝDEN: Neobyčejné životy na ČT 1 propadly, zaujala však Liga mistrů na ČT Sport

Všechny pořady dosáhly nižšího počtu publika, než je obvyklé. Například Ordinace v růžové zahradě 2 na Nově měla „pouze“ 1,585 milionu diváků, zachovala si však vysoký podíl 46,52 %. Ve skupině diváků 15+ ji vidělo 648 tisíc lidí (share 44,22 %). Dařilo se i magazínu Víkend, který si nenechal ujít 1,051 milionu diváků (share 34,25 %), ve skupině 15+ šlo o 503 tisíc diváků (share 35,12 %). Nejsledovanější primetimový pořad na ČT 1, povídkový cyklus 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem, měl 546 tisíc diváků (share 16,38 %). Letečtí stíhači na ČT 2 měly 138 tisíc diváků (share 4,27 %). Barrandov oslavil nejsledovanějším pořadem Bez cenzury pouze 110 tisíc diváků (share 3,36 %).

PONDĚLNÍ DATA: Seriály Cesty domu a Gympl vyrovnané, sledovanost ČT 24 ovlivnil výbuch plynu

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za úterý 30. dubna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,98 14,64 10,84 12,54
ČT 2 3,75 3,25 3,71 3,02
ČT Sport 0,88 0,45 1,17 0,57
ČT 24 4,99 2,71 2,61 1,63
Nova 31,82 40,21 33,37 39,65
Nova Cinema 3,08 2,73 4,01 2,96
Fanda 1,37 1,72 1,90 2,10
Smíchov 1,14 1,26 1,92 2,30
Telka 0,64 0,58 0,64 0,61
Prima family 13,91 10,49 11,01 9,38
Prima Cool 5,16 7,30 7,00 9,24
Prima love 2,49 1,98 3,59 2,65
Prima Zoom 1,91 1,95 2,28 2,29
TV Barrandov 3,26 2,42 3,10 1,66
Atmedia 1,78 1,25 3,01 2,11
ostatní TV 9,83 7,05 9,83 7,28
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 30. dubna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 23,60 21,05 18,32 17,76
Nova Group 38,05 46,50 41,84 47,62
Prima Group 23,47 21,73 23,89 23,57

Zdroj: ATO-Mediaresearch

A jak na tom byly české televize se sledovaností na Svátek práce? Své diváky si dokázaly udržet Cesty domů, které na Primě family vidělo 920 tisíc diváků (share 21,1 %). Diváci ve věku od 15 do 54 let preferovali český celovečerní film Perfect Days na Nově. Bylo jich 659 tisíc (share 30,97 %). Celkově měl snímek 862 tisíc diváků starších 15 let (share 20,93 %). Vtip za stovku na TV Barrandov si nenechalo ujít 283 tisíc diváků (share 6,55 %), teenagerovskou komedii Panic je nanic si pustilo 127 tisíc diváků (share 4,21 %).

ČTĚTE TAKÉ: Stáhněte si press kit k šedesátinám České televize a připomeňte si její milníky

Stanice ČT Sport bodovala především atraktivním duelem fotbalové Ligy mistrů. Utkání, ve kterém Barcelona nečekaně prohrála s Bayernem Mnichov 0:3, si nenechalo ujít 371 tisíc diváků (share 9,55 %). Žádný další pořad však už stotisícovou hranici na tomto programu nepřekonal. Za zmínku stojí naopak slavnostní program Dvojky k 60. narozeninám Československé, a později České televize. Například Teleautomat po 21. hodině vidělo 303 tisíc diváků (share 7,09 %), jeho část od 20 hodin 254 tisíc diváků (share 6,05 %). Absolutně nejsledovanější se však stala Krkonošské pohádka, kterou si nenechalo před 19. hodinou ujít 446 tisíc diváků (share 14,91 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 1. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 24,58 18,47 25,62 18,87
ČT 2 5,70 6,43 4,31 5,30
ČT Sport 3,09 5,96 3,09 6,11
ČT 24 3,15 1,80 1,68 1,01
Nova 23,36 27,24 27,45 33,13
Nova Cinema 2,06 1,73 2,50 2,04
Fanda 1,31 2,02 1,66 2,83
Smíchov 0,78 0,61 1,15 1,01
Telka 0,77 0,60 0,66 0,50
Prima family 12,49 17,65 9,75 10,89
Prima Cool 2,30 2,55 1,09 3,39
Prima love 1,62 1,41 1,59 1,58
Prima Zoom 1,71 1,17 1,64 1,03
TV Barrandov 5,91 4,11 4,90 3,86
Atmedia 3,79 3,00 2,97 2,39
ostatní TV 7,39 5,27 8,02 6,06
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 1. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 36,52 32,65 34,70 31,28
Nova Group 28,28 32,20 33,42 39,52
Prima Group 18,12 22,77 16,00 16,89

Zdroj: ATO-Mediaresearch

15 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 3. 5. 2013 9:19

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+