Více

Liga mistrů dostala Primu Cool opět do nadprůměru, Prima family podprůměrná

UVNITŘ TABULKY Tradičně nejsledovanějším pořadem v prime timu byla Ordinace v růžové zahradě 2. Viděl ji 1,848 milionu diváků. Dařilo se i magazínu Víkend, který se šplhal k milionu.

Včerejší duel fotbalové Ligy mistrů UEFA si nenechalo ujít v případě prvního poločasu 310 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 7,15 %, v případě druhé poločasu pak 398 tisíc diváků (share 12,52 %). Prima Cool díky tomuto výsledku dosáhla nadprůměrného celodenního podílu 5,01 %, v prime timu 6,32 % u diváků starších 15 let. Naopak se nedařilo Primě family, která zábavně-vědomostním pořadem Nikdo není dokonalý oslovila pouze 408 tisíc diváků (share 9,51 %), kulinářskou show Ano, šéfe! vidělo 548 tisíc diváků (share 17,5 %). Celodenní podíl televize byl 15,63 %.

MINULÝ TÝDEN: Donutil na ČT 1 proti Ordinaci nadprůměrný, fotbal na ČT Sport s půl milionem diváků

Nejsledovanějším pořadem v prime timu byla tradičně Ordinace v růžové zahradě 2 na TV Nově. Pustil si ji 1,848 milionu diváků (share 42,75 %), přičemž 862 tisíc z nich (share 40,35 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. V obou diváckých skupinách se Nova pohybovala po celý den okolo 30% podílu na publiku. Může za to i úspěch magazínu Víkend, který vídělo 968 tisíc diváků (share 27,5 %). 499 tisíc těchto diváků (share 28,48 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Nad sto tisíc diváků se dostal i investigativní pořad Bez cenzury na TV Barrandov. Bylo jich konkrétně 139 tisíc (share 3,25 %). Úspěšnější bylo Proroctví zkázy se 154 tisíci diváky (share 4,25 %).

VÍKENDOVÁ DATA: O Velikonocích bodovaly pohádky, a nejen na Nově. Barrandov měl půl milionu diváků

Diváky na Jedničce oslovil především Miroslav Donutil se svým cyklem 3 plus 1. Vidělo ho 655 tisíc diváků (share 15,27 %). Dobrou čtvrť si nenechalo ujít podprůměrných 340 tisíc diváků (share 9,3 %). Pořad se nedostal mezi 10 nejsledovanějších úterních formátů. Celodenní podíl ČT 1 byl včera 14,12 %. Dokument Vrtulníky ve válce přilákal k obrazovkám 217 tisíc diváků (share 5,09 %). Pro srovnání, Starověké říše na Primě Zoom vidělo 89 tisíc diváků (share 2,10 %). Žádný z pořadů na této stanici zároveň včera nepřekročil hranici 100 tisíc diváků. Události v regionech na ČT 24 měly 212 tisíc diváků (share 7,97 %) a na ČT Sport nejvíce lákala Tipsport extraliga – 142 tisíc diváků (share 3,78 %).

ČTĚTE TAKÉ: MediaGuru.cz: Prima odvysílala za první čtvrtletí 55 % reklam, Nova jen 29 %

A jak na tom byly další stanice velkých komerčních televizí? Smíchov ani Telka nepřekročily hranici 100 tisíc diváků, podařilo se to ale Fandovi s Kriminálkou Miami. Tu si pustilo 102 tisíc dospělých diváků (share 3,57 %). V cílové skupině diváků od 15 do 54 let jich bylo 47 tisíc (share 3,31 %). Ještě lépe na tom byl Superman na Nově Cinema – 153 tisíc diváků (share 3,94 %). 104 tisíc diváků bylo ve věku od 15 do 54 let (share 5,43 %). Jediný pořad, kterému se podařilo překročit hranici 100 tisíc diváků na Primě love, byla slovenská verze reality show Farmář hledá ženu. Oslovila 108 tisíc lidí (share 3,22 %). Sex ve městě si před 23. hodinou pustilo 87 tisíc diváků (share 4,71 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za úterý 2. dubna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 14,12 12,76 11,21 11,42
ČT 2 4,17 4,74 4,17 4,04
ČT Sport 2,19 2,39 3,07 3,43
ČT 24 4,88 3,48 2,62 1,66
Nova 29,38 37,89 30,92 37,47
Nova Cinema 3,80 3,18 5,43 4,38
Fanda 1,34 1,81 1,74 2,17
Smíchov 0,81 0,75 1,27 1,29
Telka 0,50 0,46 0,50 0,48
Prima family 15,63 13,56 12,12 11,45
Prima Cool 5,01 6,32 7,14 8,30
Prima love 2,44 2,03 3,25 2,68
Prima Zoom 1,93 1,41 2,33 1,48
TV Barrandov 3,87 2,86 3,58 2,87
Atmedia 1,49 0,91 2,43 1,30
ostatní TV 8,45 5,47 8,32 5,59
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 2. dubna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 25,36 23,36 21,07 20,55
Nova Group 35,83 44,08 39,85 45,78
Prima Group 25,01 23,32 24,84 23,92

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+