Více

Licence Primy Cool na webu RRTV obsahuje chybu

Rozhodnutí o udělení kompenzační licence kanálu Prima Cool, které se v pondělí objevilo na internetových stránkách Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) obsahuje poměrně závažnou chybu. Všimli si toho čtenáři serveru DigiZone.cz. Na druhé straně dokumentu, v jeho druhé polovině, kde je informace o tom, proč byla licence udělena, totiž byla společnost FTV Prima, která je držitelem licence, zaměněna za CET 21, spol. s r.o.

K TÉMATU: RRTV vyvěsila na web licenci kanálu Prima Cool

Zatímco první jmenovaná firma je vlastníkem licencí pro kanály Prima a Prima Cool (od 1. dubna), pod správu CET 21 spadá její největší konkurent, a to televize Nova. V dokumentu se pak doslova píše: Rada dospěla k závěru, že nic nebrání tomu žádosti společnosti CET 21 spol. s r.o. o udělení kompenzační licence vyhovět. Podle rozhodnutí o udělení kompenzační licence na kanál Prima Cool je tak jejím vlastníkem ve skutečnosti právě provozovatel TV Nova. O tom, že se však jedná o nechtěný úřednický omyl, svědčí skutečnost, že dále už se v celém dokumentu hovoří pouze o společnosti FTV Prima.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 11. 3. 2009 13:12

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+