Podle průzkumu provedeném letos v USA a ve Francii se asi 60 % lidí dívá na televizor pod určitým úhlem. Kampaň LG proto zdůrazňuje důležitost kvalitního a přesného zobrazování barev i při sledování televizoru „zešikma“.
Základem kampaně je výukový web, který je připraven i v češtině a vedle barevnosti se zaměřuje i na pozorovací (pohledové) úhly spojené s firemní technologií Nano Cell. Ta představuje jednu z vrstev obrazovky a je složena z nanočástic o velikosti 1 nm.
NAPSALI JSME: Systém WebOS 3.5 pro chytré televizory LG získal bezpečnostní certifikát
Nové televizory 2017: Jak jsou na tom s extra funkcemi a přípravou na DVB-T2
LG UP970: 4K BD přehrávač připravený na Dolby Vision míří i k nám
Společnost LG Electronics pro kampaň připravila také videosrovnání (české titulky) svých displejů NanoCell s konkurencí, a to formou „zápasu“ televizních technologií za asistence fotbalových hráčů Stevena Gerrarda a Adama Lallana.
Součástí kampaně je i celosvětová soutěž na Facebooku, ve které můžete vyhrát televizory, podepsané míče či dresy. Více informací na webových stránkách LG.