Více

Leoš Mareš definitivně uzavře éru majora Zemana na Barrandově. Televize potřebuje mladé diváky

TV Barrandov musí omladit publikum a posílit podíl na trhu, aby přesvědčila čínského investora, že smlouva o smlouvě budoucí na podíl v Emprese Media dává smysl.

Další zásek Františka Borovského

Přechod Show Leoše Mareše z hlavního kanálu Primy na televizi Barrandov, který dnes oficiálně oznámí producent pořadu, společnost CE Media (provozovatel lifestylové Mňam TV), by ještě před půl rokem nedával příliš smysl. TV Barrandov byla „retro kanálem“, který bodoval především neustálým opakováním propagandistického seriálu Třicet případů majora Zemana a reinkarnovaných zábavných pořadů Československé televize, ideálně s jejich původními tvářemi. Letos na jaře se ale situace změnila, majitel Barrandova Jaromír Soukup najal na pozici programového ředitele bývalého šéfa slovenské televize Joj Františka Borovského a Barrandov začal viditelně stáčet kurz na mladší diváky. Čili na úplně jinou cílovou skupinu, než do té doby většinově oslovoval.

Nejprve to vypadalo jako nesmysl, ale nečekaný úspěch formátu Soudkyně Barbara, který ve svém vysílacím čase směle konkuruje hlavním kanálům Novy a Primy, ukázal, že tudy by mohla vést cesta. Borovský využil svých kontaktů na Slovensku na prověřené producentské společnosti a sáhl po těch, co slavily úspěch na Jojce. I když český trh a divák jsou trochu jiní než na Slovensku, Soudkyně Barbara uspěla a spolu s ní postupně i další nové lifestylové formáty jako Popelka nebo Tchyně. Tyto výrazně mladší formáty jsou ale v přímém protikladu proti těžkopádnějším zábavným soutěžím, které Barrandov zdědil z doby před nástupem Jaromíra Soukupa nebo byly nasazeny těsně po něm. I když v absolutních číslech dosahují dobrých výsledků, drtivou většinu diváků u nich tvoří lidé starší 55 let, kteří jsou pro většinu reklamních zadavatelů nezajímaví.

Mezi Barrandovem a Primou to jiskří

Pokračování článku čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+