Více

Pohádka Láska na vlásku na ČT 1 rekordní, Básníci na Nově oslovili pouze 9 % publika

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nově Cinema se dařilo na Štěpána zejména u mladších diváků, kde si držela stanice celodenní podíl 9 %. Za celý den pak oslovila přes 7 % staršího publika.

„Nováčtí“ Básnici podlehli pohádce na Primě

Premiéra pohádky Láska na vlásku se České televizi vydařila. Film, v němž si jednu z rolí zahrála i zpěvačka Celeste Buckingham, si nenechal ujít 1,707 milionu diváků. V obou diváckých skupinách překročila pohádka podíl na publiku (share) 40 %. Hranici jednoho milionu diváků překročila také klasická československá komedie Jak dostat tatínka do polepšovny, která u staršího i mladšího publika bez problémů překročila hranici 30 %. Jednička bodovala v pátek zejména v prime time, kdy se v obou diváckých skupinách přiblížila k 30% podílu. Za celý den oslovila 27,28 % staršího a 25,42 % mladšího publika.

ČTVRTEČNÍ DATA: Pohádka Kdyby byly ryby na ČT 1 ve čtvrtek nejsledovanější, prime time vyhrála Nova

widgety

S pozicí dvojky trhu se musela spokojit Nova, a to nejen u staršího, ale i mladšího publika. Stanice za celý den nedosáhla přes 20% podíl. Nejvyšší hodnota jejího share byla v prime time, kdy skončila u staršího publika těsně pod 18 % a ve skupině 15-54 se dostala na hodnotu 17,28 %. Česká komedie Jak básníci neztrácejí naději oslovila po 20. hodině pouze 371 tisíc diváků (share 9,35 %; 9,24 % v 15-54). Sledovanější byla pohádka Princ a Večernice na Primě. Tu preferovalo 475 tisíc diváků a nad Novou zvítězila i u mladšího publika. Prima ale závratných hodnot nedosáhla. Večer se její share dostal na hodnotu 13,31 %.

placené sekci DigiZone.cz tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+