Více

Květen ve znamení České televize, díky hokeji porazila Novu a byla lídrem trhu

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ KVĚTNA – Všechny televize kromě ČT Sport v květnu klesaly, Nova jako skupina udržela prvenství ve „své“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let.

Meziměsíční vývoj (vs. duben 2015)

Cílová skupina 15+

Hokejové mistrovství světa v květnu výrazně napomohlo České televizi porazit skupinu Nova a v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let se stát lídrem trhu. ČT Sport byla dokonce jedinou televizí měřenou peoplemetry, které ve srovnání s dubnem průměrný celodenní podíl na dospělém publiku stoupl – a to rovnou o 6,77 procentního bodu na hodnotu 10,64 procenta. Na velké plnoformátové stanice to ale nestačilo, a tak se sportovní kanál ČT musel spokojit s pozicí čtyřky na trhu. Hokej nejvíce ubíral diváky hlavnímu programu Novy, který oproti dubnu přišel o 1,84 procentního bodu a vykázal průměrný celodenní podíl 22,89 procenta. Významnějším poklesům se nevyhnuly ani ČT 1 (- 1,37 procentního bodu na 13,53 procenta), Prima (- 0,74 procentního bodu na 12,15 procenta) a Nova Cinema (- 0,64 procentního bodu na 4,12 procenta).

MINULÝ MĚSÍC: Duben se nejlépe vydařil Nově, potvrdil se meziroční trend poklesu plnoformátových televizí

Z pohledu celých televizních skupin květen hrál do karet České televizi. Díky silnému růstu ČT Sport nabrala v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let ve srovnání s dubnem 4,74 procentního bodu a s celkovým podílem 33,80 procenta se stala nejsilnější televizní skupinou v zemi. Nova naopak ztratila 3,06 procentního bodu a s podílem 30,92 procenta se odsunula na pozici dvojky na trhu. Hokej se negativně projevil i na výkonu skupiny Prima, která ztratila 1,20 procentního bodu a vykázala průměrný celodenní podíl 19,19 procenta. Z komerčních televizních skupin stoupal pouze Barrandov, a to díky dvěma novým tematickým kanálům. Ty mu zajistily růst o 0,43 procentního bodu na hodnotu 4,42 procenta.

Meziměsíční vývoj, TOP 10 pořadů května 2015 a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+