Více

Kulinářská show Recept na bohatství se propadá. Včera měla jen 82 tisíc diváků

Barrandov nasadil kulinářskou show původně na 20. hodinu, ale v tomto čase nedokázala dobře bojovat s konkurencí, a tak ji televize přesunula na 21:45. Ani to ale pořadu nepomohlo.

Hlavní podzimní formát televize Barrandov, kulinářská show Recept na bohatství, která vzniká ve spolupráci se slovenskou stanicí Joj, se nadále propadá a s každým dalším dílem přichází o své příznivce. Vyplývá to z výsledků peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO). Včera se televize dostala poprvé pod magickou hranici sta tisíc diváků. Recept na bohatství získal podíl na publiku (share) 3,51 %. Diváků bylo pouze 82 tisíc.

Z ARCHIVU: Barrandovský Recept na bohatství zaujal napoprvé jen 144 tisíc diváků

Nejsledovanějším pořadem v prime timu, tedy hlavním vysílacím čase, byl seriál Gympl s ®učením omezeným na Nově. Od 20:24 si ho pustil 1 048 tisíc diváků (share 27,05 %). Jak uvedla pro server DigiZone.cz Marie Fianová z tiskového oddělení televize, ve skupině diváků od 15 do 54 let šlo o 668 tisíc lidí (share 32,73 %). Špatně si nevedla ani komedie Lepší už to nebude na sesterské Nově Cinema. Té věnovalo v D 15+ pozornost 204 tisíc diváků (share 6,17 %), v cílovce 15–54 let jich bylo 129 tisíc (share 7,25 %).

ČTĚTE TAKÉ: Recept na bohatství Barrandov zklamal. Televize ho přesune až na 21:45

Prima Cool nasadila téměř ve stejný čas, jako startoval Gympl na Nově, novinkový seriál Grymm. I ten se setkal u diváků s ohlasem. Bylo jich 206 tisíc a Coolu to stačilo na podíl 5,18 %. Okolo půl milionu diváků se neustále pohybuje sledovanost poslední řady Zdivočelé země. Jak uvedla pro server DigiZone.cz tisková mluvčí Michaela Fričová, po 20. hodině si ho nenechalo ujít 517 tisíc diváků (share 13,16 %). Uspěla i Kronika III. říše na Dvojce s 332 tisíci diváky (share 8,48 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pondělí 17. září 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 14,49 13,32 11,31 10,45
ČT 2 4,51 5,82 3,91 4,57
ČT 4 2,48 2,06 2,30 2,09
ČT 24 6,35 4,29 4,19 2,75
Nova 25,79 30,23 28,80 33,23
Nova Cinema 4,94 4,72 6,43 5,77
Prima family 22,66 23,57 20,40 20,90
Prima Cool 3,68 3,33 5,63 5,40
Prima love 2,55 2,46 3,01 3,15
TV Barrandov 3,99 3,85 3,95 3,91
Atmedia 1,89 1,31 2,53 1,73
ostatní TV 6,67 5,04 7,55 6,06

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

21 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 9. 2012 9:39

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+