Nova bez Výměny manželek přišla o 300 tisíc diváků
Letní reprízy Kriminálky Anděl mají naběhnuto na titul nejsledovanějšího letního pořadu na českých obrazovkách. Středeční druhý díl třetí řady krimisérie na hlavním kanálu Novy vidělo od 20:20 v průměru 988 tisíc dospělých diváků a 28 procent publika (25 procent ve věku 15 až 54 let). Oproti premiérovým dílům reality show Výměna manželek, jejichž programové okno Kriminálka Anděl od tohoto týdne obsadila, to je sice o 300 tisíc diváků méně, Nova si nicméně s náskokem udržela pozici nejsledovanější české televize po 20. hodině. Nejblíž k ní měl rovněž reprízovaný krimiseriál Malý pitaval z velkého města, který od 20:00 na ČT1 zaujal v průměru 725 tisíc dospělých diváků a 21 procent publika (22 procent ve věku 15 až 54 let).
ÚTERNÍ DATA: Remízu „lvíčat“ s Německem a jejich konec na Euru 21 vidělo 449 tisíc diváků
ČT1 si dokonce oproti jarní sezóně v tomto časovém slotu výrazně polepšila, oproti charitativnímu pořadu Kousek nebe, který v něm vysílala do minulého týdne, nabrala téměř půl milionu dospělých diváků navíc. V celodenním podílu na dospělém publiku se to projevilo nárůstem o téměř čtyři procentní body (z 10 na 14 procent), zatímco Nova téměř dva procentní body ztratila (z 27 na 25 procent). Prima, která proti krimiseriálům konkurence nasadila zábavnou soutěž Muži proti ženám, odešla poražena s 325 tisíci dospělými diváky a podílem 10 procent (devět procent ve věku 15 až 54 let). U mladšího publika se jí dokonce po osmé hodině večer vyrovnala TV Barrandov, která nasadila známou francouzskou komedii Četník ze Saint Tropez.
Prima uspěla až s Show Jana Krause
Populární film s Luisem de Funésem v hlavní roli sledovalo od čtvrt na devět 226 tisíc dospělých diváků a sedm procent publika. V mladší kategorii 15 až 54 let dosáhl podílu devět procent, tedy stejného jako primácká soutěž Muži proti ženám. Zároveň ale slavná komedie nestačila na mnohem mladší a méně známý film Lemra líná, který od osmé večer vysílala Nova Cinema. Tomu dalo přednost 240 tisíc dospělých diváků a sedm procent publika (10 procent ve věku 15 až 54 let). U mladších diváků Nova Cinema dosáhla lepšího výsledku než hlavní kanál Primy. Nad hranici 200 tisíc diváků se dostal i hlavní večerní dokument ČT2 Útěk na Maledivy, který si nenechalo ujít 211 tisíc dospělých diváků a šest procent publika (pět procent ve věku 15 až 54 let).
MINULÁ STŘEDA: Úvodní zápas „lvíčat“ na Euru 21 vidělo čtvrt milionu diváků, Výměnu manželek 1,3 milionu
Pozdější cestopisné dokumenty na Dvojce byly dokonce ještě úspěšnější: cyklus Na cestě si od deváté večer nenechalo ujít 289 tisíc dospělých diváků a osm procent publika (sedm procent ve věku 15 až 54 let), následující sérii Letem světem od půl desáté pak 251 tisíc dospělých při podílu osm procent (sedm procent ve věku 15 až 54 let). „Velké“ Primě se tradičně dařilo až později večer nasazenou Show Jana Krause, kterou si od desáté večer nenechalo ujít 407 tisíc dospělých diváků a 18 procent publika (16 procent ve věku 15 až 54 let). První z řady letních mayovek na ČT1, film Vinnetou a Old Firehand, vidělo od deváté večer v průměru 388 tisíc dospělých a 12 procent publika (10 procent ve věku 15 až 54 let).