Více

Kriminálka Anděl ve středu nad milionem diváků, Berdych pomohl Fandovi k rekordu

UVNITŘ TABULKA – Čtvrtfinále tenisového Wimbledonu mezi Tomášem Berdychem a úřadující světovou jedničkou Novakem Djokovičem přiblížilo Fandu podílu 20 procent

Další rekord má za sebou Fanda, tematický kanál Novy zaměřený na muže. Středeční čtvrtfinále tenisového Wimbledonu mezi nejlepším českým hráčem Tomášem Berdychem a světovou jedničkou Novakem Djokovičem sledovalo od 14:00 průměrně 177 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 17,11 procentům publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou skupina Nova primárně cílí, dva a půl hodiny dlouhý zápas zaujal dokonce 19,51 procenta publika. To je zatím nejlepší výsledek Fandy od jeho vzniku loni v létě.

K TÉMATU: Doktoři z Počátků v úterý klesli na 1,5 milionu diváků, Kvitová zvedla podíl Fandy

Fanda si díky Wimbledonu i ve středu udržel pozici páté nejsledovanější televize v zemi. V klání večerních nezpravodajských pořadů zvítězila Kriminálka Anděl na hlavním kanálu Novy, která od 20:20 hod. zaujala 1,043 milionu dospělých diváků (31,79 procenta publika; v cílové skupině 15 až 54 let to bylo 34,53 procenta). Nad průměr se dostala i ČT 1 s archivním romantickým filmem Angelika, markýza andělů. Od 20:10 hod. jej vidělo v průměru 716 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 22,33 procentům publika.

ČTĚTE TAKÉ: Fanda díky Wimbledonu historicky rekordní: porazil Barrandov, Novu Cinemu i ČT 2

Výrazně níž skončila zábavná talk show Jiřího Krampola Nikdo není dokonalý na Primě family. Od čtvrt na devět večer ji sledovalo 382 tisíc dospělých diváků (11,68 procenta publika). Nad 200 tisíc diváků se z dalších televizí ve středu večer dostala už jen Prima Cool se sitcomem Teorie velkého třesku, který si od 21:20 hod. nenechalo ujít 203 tisíc dospělých a 6,19 procenta publika (10,87 procenta v cílové skupině diváků od 15 do 54 let). Výrazně méně diváků než obvykle měla ve středu Nova Cinema, jejíž nejúspěšnější snímek, film Druhá míza (od 22:10 hod.) vidělo jen 68 tisíc dospělých diváků (4,43 procenta publika a 5,17 procenta u diváků od 15 do 54 let).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 3. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 16,18 21,02 12,87 18,04
ČT 2 4,23 4,26 4,47 4,19
ČT Sport 1,97 0,65 1,90 0,74
ČT 24 5,97 4,16 3,26 2,24
Nova 21,95 28,59 25,23 31,88
Nova Cinema 2,89 1,93 3,72 2,14
Fanda 4,57 3,11 5,34 3,55
Smíchov 1,45 1,27 2,35 2,20
Telka 0,74 0,81 0,74 0,85
Prima family 15,39 14,00 9,90 8,41
Prima Cool 4,05 4,20 6,37 6,43
Prima love 2,37 1,98 3,12 3,03
Prima Zoom 2,24 1,83 2,55 2,03
TV Barrandov 3,59 3,34 3,26 3,25
Atmedia 3,75 2,95 4,06 2,59
ostatní TV 8,68 5,91 10,84 8,44
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 3. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 28,35 30,09 22,50 25,21
Nova Group 31,60 35,71 37,38 40,62
Prima Group 24,05 22,01 21,94 19,90

Zdroj: ATO-Mediaresearch

9 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 7. 2013 10:22

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+