Více

Kriminálce Anděl se na Nově daří výrazně lépe než SuperStar

UVNITŘ DATA SLEDOVANOSTI Mnohem lepších výsledků než druhá řada pěvecké soutěže Česko Slovenská SuperStar dosahují na Nově nové díly původního seriálu Kriminálka Anděl. Zatímco SuperStar zřídka překročí hranici milionu diváků, Kriminálka Anděl se nad ní drží stabilně od nasazení nové řady tohoto seriálu do vysílání. Ne jinak tomu bylo i toto pondělí, kdy Kriminálce Anděl zbývalo něco přes 200 tisíc diváků na to, aby porazila dosud vedoucí Četnické humoresky na programu ČT 1 a stala se nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne v Česku.

TABULKA: Sledovanost jednotlivých dílů Česko Slovenské SuperStar 2011 na Nově a Markíze

Kriminálku Anděl v pondělí sledovalo v průměru 1,152 milionu dospělých diváků (podíl 32,99 procenta), zatímco Četnické humoresky přitáhly k ČT 1 průměrně 1,393 milionu dospělých při podílu 32,49 procenta. Oba seriály na sebe časově navazovaly, Četnické humoresky vysílá Jednička od 20 hodin a končí krátce před čtvrt na deset, kdy na Nově začíná Kriminálka Anděl. Sledovanost seriálu Novy by ale mohla být ještě lepší, kdyby mu v pondělním prime time přímo nekonkuroval úspěšný pořad Farmář hledá ženu na Primě.

K TÉMATU: Nova vytahuje z šuplíku premiérové díly seriálu Kriminálka Anděl

Toto pondělí vidělo Farmáře 780 tisíc dospělých diváků při podílu na trhu 22,44 procenta. Zatím s každým novým dílem sledovanost této reality show na Primě stoupá. Tento týden se dokonce dostala mezi pět nejsledovanějších nezpravodajských pořadů pondělka v divácké skupině od 15 do 54 let. V té Farmáře vidělo v průměru 385 tisíc diváků (podíl 21,17 procenta), zatímco Kriminálka Anděl na Nově 678 tisíc při podílu 37,09 procenta). Obě televize tak mohou být spokojeny, protože se dostaly nad průměr svého prime time.

TABULKA: Sledovanost jednotlivých dílů reality show Farmář hledá ženu na televizi Prima

Horší to je právě s druhou řadou Česko Slovenské SuperStar, která v klíčové skupině diváků od 15 do 54 let, na niž Nova prodává reklamu, v pondělí od 20 hodin zaujala v průměru 561 tisíc diváků při podílu 24,78 procenta. To je hluboko pod hodnoty, kterých Nova dosahuje v hlavním vysílacím čase.

13 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 30. 3. 2011 21:09

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+