Více

Kreativní ředitel Primy Michal Pacina: Potřebovali jsme hlavní kanál trochu zdynamizovat

„O výměně hlavního loga Primy jsme neuvažovali ani na moment,“ říká nový šéf kreativního oddělení FTV Primy, který do letošního května působil na stejné pozici na Nově

Dlouhá léta jste působil jako kreativní ředitel na Nově. Co vás vedlo k tomu, že jste odešel k největší konkurenci? A bylo to dobrovolné rozhodnutí?

Dobrovolné rozhodnutí to bylo. Na Nově jsem působil osm let, strávil jsem tam třetinu svého profesního života, takže to je pro mě velmi důležité i dlouhé období. Když jsem tam nastoupil, měla Nova jeden kanál, který vysílal analogově, a když jsem teď odcházel na Primu, bylo těch kanálů šest a u všech se mohu prohlásit za jejich spoluautora, takže k nim mám velmi dobrý vztah. Na tom se nic nezměnilo ani mým odchodem na Primu. Pro mě je spíš důležité to, že jsem najednou měl potřebu určité změny. Cítil jsem, že někde jinde můžu být útočník a ne jenom obránce. A to je pro mě důležité, mít pocit, že ty věci ještě daleko víc ovlivňuji a můžu je významně posunovat dopředu.

Na Nově vás nepřemlouvali, ať zůstanete?

Oni mě znají, takže ve chvíli, kdy se rozhodnu, bylo jasné, že názor nezměním. Určitě to nebylo tak, že by někdo chtěl, abych odcházel.

Kdy vám přišla nabídka z Primy a jak dlouho jste ji zvažoval? A co vás na ní nejvíc oslovilo?

V podstatě mě oslovilo to, co jsem už zmínil: možnost některé záležitosti výraznějším způsobem posouvat dopředu nebo i spolutvořit. Pro mě byla vždycky důležitější spíš ta osobní poloha a mít možnost věci hodně ovlivňovat, což mi Prima do značné míry umožňuje. Ne že bych to neměl i na Nově, ale tady je ta možnost větší.

A jak dlouho jste nabídku od Primy zvažoval?

Netrvalo to dlouho.

Celý rozhovor čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+