Více

Kreativní producentkou České televize pro dětskou tvorbu bude Barbara Johnsonová

„S trochou nadsázky můžeme říci, že Česká televize by tu měla být pro každého, ale pro děti zvlášť,“ říká nová kreativní producentka veřejnoprávního média.

Česká televize dnes oznámila jméno nového kreativního producenta, který od 1. prosince dostane na starosti dětskou tvorbu tohoto veřejnoprávního média. Oním producentem, respektive producentkou, se stala Barbara Johnsonová. Jejím hlavním úkolem bude vytvoření a vedení tvůrčí producentské skupiny dětské tvorby pro připravovaný kanál České televize zaměřený na děti, mládež a vzdělávání. Johnsonová je dlouholetou spolupracovnící tohoto veřejnoprávního média.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Dětský kanál České televize odhalil blíže svůj plánovaný program

Barbara Johnsonová začala pracovat v České televizi v roce 1993 na pozici dramaturgyně v tvůrčí skupině Jiřího Chalupy. Od roku 2004 působí jako dramaturgyně hrané tvorby pro děti a mládež ČT. Jako tvůrce je podepsaná pod celou řadu pohádek (Micimutr, O království z nudlí, O bílé paní, Kouzla králů, 100+1 princezna, Škola ve mlejně, Anděl Páně) nejnověji se dramaturgicky podílela na pohádce O pokladech, která má premiéru 30. prosince. Spolupracovala i na seriálech a krátkých filmech.

ČTĚTE TAKÉ: Dětský kanál ČT 3 nabídne i sport a publicistiku, prozradil jeho šéf Petr Koliha

S trochou nadsázky můžeme říci, že Česká televize by tu měla být pro každého, ale pro děti zvlášť. Nejen proto, že jí to ukládá zákon, ale především z důvodů daleko podstatnějších. Investice do pořadů pro děti je investicí do naší vlastní budoucnosti, uvedla při příležitosti svého jmenování kreativní producentka Barbara Johnsonová. Připravovaný kanál České televize zaměřený na děti, mládež a vzdělávání má odstartovat v příštím roce a doplní tak portfolio stanic ČT 1, ČT 2, ČT 24 a ČT Sport.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+