Více

Krajské televize v multiplexu 3 budou prodávat reklamu přes firmu Czech Regio TV

Nové mediazastupitelství založili podle serveru MediaGuru.cz předseda Asoacice krajských televizí Alois Valtr a bývalý ředitel výzkumu Interpublic Group Ondřej Novák

Společný prodej reklamy přes společnost Czech Regio TV připravují krajské televize, které vysílají prostřednictvím celoplošného multiplexu 3. Podle serveru MediaGuru.cz za firmou stojí předseda Asociace krajských televizí Alois Valtr, který je zároveň vlastníkem dvou ze čtyř krajských televizí – západočeské Zak TV a Jihočeské televize – a bývalý ředitel výzkumu agentury Interpublic Group Ondřej Novák. Firma vznikla letos v únoru, Valtr v ní drží 90 procent. Novák je jejím jediným jednatelem.

K TÉMATU: Asociace krajských televizí sondovala možnosti spolupráce s ATO

Czech Regio TV by měla zastupovat čtyři krajské televize, vedle jich zmíněné Zak TV a Jihočeské televize ještě Východočeskou televizi V1 a ostravskou TV Polar. Tyto stanice v minulosti vyjednávaly o zastupování agenturou Atmedia, ta však požadovala, aby v souhrnném pokrytí dosahovaly celoplošnosti a alespoň částečně sjednotily program, aby mohly být zařazeny do peoplemetrů. V té době ještě existovala liberecká krajská televize Genus Plus a vznikala ústecká televize Cézetko, která však nikdy nezahájila vysílání.

ČTĚTE TAKÉ: Konec spolupráce s Primou byl něco jako náhlá smrt, říká majitel Zak TV a Jihočeské televize

Zánikem libereckého Genusu Plus padla možnost, že by krajské televize dosáhly souhrnného celoplošného pokrytí a tedy i případná spolupráce s agenturou Atmedia. Proto hledaly náhradní řešení, jak společně prodávat reklamní časy. Členové Asociace krajských televizí nyní pokrývají signálem asi 50 procent obyvatel Česka.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 13. 5. 2013 14:40

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+