Hlavní navigace

Komedie Pojedeme k moři vyhrála nedělní večer, ale pouze u staršího publika

23. 2. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Po 20. hodině bodovaly včera i tématické stanice. Kromě Dvojky oslovila diváky například i Nova Cinema nebo Prima Cool.

Česká klasika přilákala zejména mladší diváky

Premiéra komedie Pojedeme k moři vyhrála na ČT 1 nedělní večer. Film režírovaný hercem Jiřím Mádlem se přiblížil k jednomu milionu diváků a získal podíl na publiku (share) ve výši 21,21 %. Klasická česká komedie Marečku, podejte mi pero, kterou do přímého souboje nasadila Nova, oslovila 851 tisíc diváků (share 20,54 %). V těsném závěsu pak následovaly Všechny moje lásky. Nový seriál Primy získal 843 tisíc diváků (share 18,61 %). Nova ale zvítězila nad premiérou na ČT 1 u mladšího publika. Zatímco „Mareček“ měl share 26,34 %, Pojedeme k moři oslovilo přes 22 % publika.

SOBOTNÍ DATA: Český lev a Cizinec u staršího publika vyrovnaní, Nova bodovala u mladých

Nejsledovanější televizí u staršího publika byla v neděli Jednička díky podílu 18,3 %, k 18 % se však blížila i Nova. Komerční televize pak ovládla sledovanost ve všech ostatních kategoriích. Nejlépe si Nova vedla v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, kde oslovila necelých 24 % publika staršího a 28,23 % publika mladšího. 20% podílu dosáhla v neděli večer stanice ČT 1. Přes milion diváků se včera přehouply Televizní a Sportovní noviny na Nově. Prima za celý den oslovila 13,4 % publika, v prime time se přehoupla přes podíl 15 %. Jejím nejsledovanějším pořadem byly hlavní zprávy.

Tipy C

Graf podílu kanálů (22. 2. 2015)
Graf podílu skupin (22. 2. 2015)
Kanály – průměrné podíly (22. 2. 2015)

ČT Sport i ČT 2 nad 300 tisíci diváky

Tradičním tahákem Dvojky byla po 20. hodině bondovka. Akční snímek Diamanty jsou věčné si nenechalo ujít 352 tisíc diváků (share 8,07 %; 7,34 % v 15–54). Nad hranici tří set tisíc diváků se dostaly i zimní sporty na tematickém kanálu České televize. Nejsledovanější byl přenos začínající v půl třetí odpoledne. Dvojka a ČT Sport byly vyrovnané. Obě se blížily k celodennímu podílu 5 %. Zatímco sledovanost stanice ČT Sport v prime time klesla, Dvojka získala share 5,55 %. Nad 5 % se v neděli držela po celý den plnoformátová stanice TV Barrandov. Diváky oslovila především filmem To je moje dítě.

MINULÝ TÝDEN: Všechny moje lásky naposledy vyrovnané s Reportérkou, vysoko opět ČT Sport

Top 10 všechny stanice (22. 2. 2015)
Top 5: ČT1 (22. 2. 2015)
Top 5: ČT2 (22. 2. 2015)
Top 5: ČT24 (22. 2. 2015)
Top 5: ČT sport (22. 2. 2015)
Top 5: ČT :D (22. 2. 2015)
Top 5: ČT art (22. 2. 2015)
Top 5: Nova (22. 2. 2015)
Top 5: Nova Cinema (22. 2. 2015)
Top 5: FANDA (22. 2. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (22. 2. 2015)
Top 5: TELKA (22. 2. 2015)
Top 5: Prima (22. 2. 2015)
Top 5: Prima COOL (22. 2. 2015)
Top 5: Prima love (22. 2. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (22. 2. 2015)
Top 5: TV Barrandov (22. 2. 2015)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).