Česká klasika přilákala zejména mladší diváky
Premiéra komedie Pojedeme k moři vyhrála na ČT 1 nedělní večer. Film režírovaný hercem Jiřím Mádlem se přiblížil k jednomu milionu diváků a získal podíl na publiku (share) ve výši 21,21 %. Klasická česká komedie Marečku, podejte mi pero, kterou do přímého souboje nasadila Nova, oslovila 851 tisíc diváků (share 20,54 %). V těsném závěsu pak následovaly Všechny moje lásky. Nový seriál Primy získal 843 tisíc diváků (share 18,61 %). Nova ale zvítězila nad premiérou na ČT 1 u mladšího publika. Zatímco „Mareček“ měl share 26,34 %, Pojedeme k moři oslovilo přes 22 % publika.
SOBOTNÍ DATA: Český lev a Cizinec u staršího publika vyrovnaní, Nova bodovala u mladých
Nejsledovanější televizí u staršího publika byla v neděli Jednička díky podílu 18,3 %, k 18 % se však blížila i Nova. Komerční televize pak ovládla sledovanost ve všech ostatních kategoriích. Nejlépe si Nova vedla v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, kde oslovila necelých 24 % publika staršího a 28,23 % publika mladšího. 20% podílu dosáhla v neděli večer stanice ČT 1. Přes milion diváků se včera přehouply Televizní a Sportovní noviny na Nově. Prima za celý den oslovila 13,4 % publika, v prime time se přehoupla přes podíl 15 %. Jejím nejsledovanějším pořadem byly hlavní zprávy.
ČT Sport i ČT 2 nad 300 tisíci diváky
Tradičním tahákem Dvojky byla po 20. hodině bondovka. Akční snímek Diamanty jsou věčné si nenechalo ujít 352 tisíc diváků (share 8,07 %; 7,34 % v 15–54). Nad hranici tří set tisíc diváků se dostaly i zimní sporty na tematickém kanálu České televize. Nejsledovanější byl přenos začínající v půl třetí odpoledne. Dvojka a ČT Sport byly vyrovnané. Obě se blížily k celodennímu podílu 5 %. Zatímco sledovanost stanice ČT Sport v prime time klesla, Dvojka získala share 5,55 %. Nad 5 % se v neděli držela po celý den plnoformátová stanice TV Barrandov. Diváky oslovila především filmem To je moje dítě.
MINULÝ TÝDEN: Všechny moje lásky naposledy vyrovnané s Reportérkou, vysoko opět ČT Sport