Více

Kino Barrandov překvapuje svojí sledovaností. Má lepší nástup než kdysi Nova Cinema

UVNITŘ TABULKY – Volně šířených filmových kanálů na českém trhu příliš mnoho není. Srovnání s Novou Cinema se přímo nabízí, ta je však dnes výkonově zcela někde jinde.

Na desetině výkonu „velkého“ Barrandova

Velkou spokojenost může mít majitel televize Barrandov Jaromír Soukup z filmového kanálu Kino Barradov, který odstartoval před necelým měsícem – 18. dubna – v celoplošném pozemním multiplexu 3. Dosavadní data sledovanosti naznačují, že se druhý program Barrandova uchytil u diváků lépe než před sedmi lety začínající filmový kanál Novy, Nova Cinema. A to v mnohem větší konkurenci, protože Nova Cinema vznikla v době, kdy v České republice vysílalo terestricky šest celoplošných televizních stanic, kdežto nyní jich je téměř 30. Kino Barrandov hned v druhém týdnu ostrého měření peoplemetry atakovalo půlprocentní podíl na dospělém publiku starším 15 let za celý den. Nova Cinema se k těmto číslům propracovala až po čtyřech měsících měření.

widgety

Porovnání je ale trochu zavádějící, protože v době startu Novy Cinemy u nás nebyl ještě zdaleka tolik rozšířený příjem pozemní digitální televize, většina českých domácností stále ještě měla analogový televizor a stačily jim čtyři základní televizní programy (Nova, Prima, ČT 1 a ČT 2). Tento fakt ale vyvažuje výše zmíněné konkurenční prostředí, do kterého vstupovalo Kino Barrandov, a které je nesrovnatelně větší než v roce 2008 při vzniku druhého programu Novy. Výsledek Kina Barrandov je překvapivý i z hlediska výkonu hlavního kanálu Barrandova. Jestliže Nova Cinema startovala na úrovni ani ne jedné setiny podílu hlavního programu Novy, Kino Barrandov od začátku dosahuje jedné desetiny výkonu „velkého“ Barrandova.

 

Foto: Ondřej Hošt, DigiZone.cz

Jaromír Soukup se rozhodl vymanit z pozice provozovatele televize pro důchodce

Největší úspěch? Zásah mladšího publika

Celý článek čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+