Hlavní navigace

Každý milion dobrý předběhl Sportovní noviny na Nově

2. 5. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Rodinné drama s Jiřinou Bohdalovou na ČT 1 vidělo 1,21 milionu diváků.

Přes milion diváků se včera dostaly jen tři pořady, Televizní noviny na Nově, které vidělo 1,579 milionu diváků starších patnácti let, rodinné drama Každý milion dobrý s Jiřinou Bohdalovou v prime time na ČT 1, které sledovalo 1,21 milionu diváků, a Sportovní noviny na Nově, které si nenechalo ujít 1,139 milionu diváků. Sváteční zpravodajství v Událostech na ČT 1 pak zhlédlo 861 tisíc diváků.

SOBOTNÍ DATA: Tvoje tvář má známý hlas ztratila oproti minulému týdnu přes 350 tisíc diváků

Druhým nejsledovanějším nezpravodajským pořadem nedělního večera se staly V.I.P. vraždy na Primě, které vidělo 842 tisíc diváků starších patnácti let, což je přesně o 110 tisíc diváků méně než minulou neděli. Hlad po informacích nejspíš také způsobil, že se v TOP 10 objevilo publicistických 168 hodin, které na ČT 1 sledovalo necelých osm set tisíc diváků starších patnácti let.

Kanály – průměrné podíly (1. 5. 2016)
Graf podílu kanálů (1. 5. 2016)
Graf podílu skupin (1. 5. 2016)

Na sedmém místě ve včerejší TOP 10 nejsledovanějších pořadů skončil seriál TV Nova Na vodě, který vidělo 785 tisíc diváků, což je o 23 tisíc diváků starších patnácti let více než minulý týden. Zbylé tři příčky pak obsadily zpravodajské pořady Primy a České televize. ČT 2 nadále fungují nedělní westerny, včerejší Silverado s Kevinem Costnerem vidělo 279 tisíc diváků starších patnácti let, tedy více než dvojnásobek diváků, než vidělo druhý nejsledovanější pořad tohoto kanálu, cestopis Krajinou domova.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Seriálová neděle opět pro ČT 1. Stejně jako minulý týden

Mladší diváky se povedlo zaujmout Primě Cool, odpolední Rychle a zběsile: Tokijská jízda vidělo více než deset procent diváků mladších 54 let, kteří se v tu dobu dívali na televizní obrazovky, film Tři mušketýři v prime time pak sledovalo 6,76 procenta zástupců mladší cílové skupiny. S filmy bodovala i Nova Cinema, Kovboje a vetřelce s Danielem Craigem vidělo v prime time necelých osm procent mladší cílové skupiny a celkem pak 229 tisíc diváků starších patnácti let.

Top 10 všechny stanice (1. 5. 2016)
Top 5: ČT1 (1. 5. 2016)
Top 5: ČT2 (1. 5. 2016)
Top 5: ČT24 (1. 5. 2016)
Top 5: ČT sport (1. 5. 2016)
Top 5: ČT :D (1. 5. 2016)
Top 5: ČT art (1. 5. 2016)
Top 5: Nova (1. 5. 2016)
Top 5: Nova Cinema (1. 5. 2016)
Top 5: FANDA (1. 5. 2016)
Top 5: SMÍCHOV (1. 5. 2016)
Top 5: TELKA (1. 5. 2016)
Top 5: Prima (1. 5. 2016)
Top 5: Prima COOL (1. 5. 2016)
Top 5: Prima love (1. 5. 2016)
Top 5: Prima ZOOM (1. 5. 2016)
Top 5: Prima MAX (1. 5. 2016)
Top 5: Prima Comedy Central (1. 5. 2016)
Top 5: TV Barrandov (1. 5. 2016)
Top 5: KINO Barrandov (1. 5. 2016)
Top 5: Barrandov PLUS (1. 5. 2016)
Top 5: Barrandov MUZIKA (1. 5. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).