Více

Karel je king? Nová ochranná známka ČRo s Karlem Gottem nesouvisí

„Půjde v každém případě o exkluzivní obsah a jeden z kreativních vrcholů programové nabídky Českého rozhlasu,“ slibuje tiskový mluvčí veřejnoprávního média Jiří Hošna.

Novou ochrannou známku „Karel je king“ si v uplynulých dnech registroval u Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV) Český rozhlas. Ačkoliv by to mohlo vypadat ve světle dění uplynulých dní tak, že toto označení by mohlo nějak souviset s několikanásobným zlatým slavíkem Karlem Gottem, který musel ze zdravotních důvodů přerušit koncertování a veřejné vystupování, mluvčí veřejnoprávního média Jiří Hošna nepřímo naznačil, že ochranná známka byla registrována za jiným účelem. Pravděpodobně bude spojena s osobou českého krále a císaře Karla IV.

ČTĚTE TAKÉ: Rádio Retro Českého rozhlasu rozšířilo pokrytí, k dispozici je i u operátora RTI cz

Ochranná známka se vztahuje ke speciálnímu projektu ČRo „Karel je king!“. Jeho cílem bude vytvoření formátu, který českou historii přiblíží zajímavým způsobem mladé generaci. Projekt bude fungovat na principu propojení historie a současnosti – důležitým aspektem bude zábava a multimediální přesah. „Karel je king!“ je součástí zastřešujícího projektu EBU Vize 2020, do kterého se Český rozhlas zapojil a který patří k jeho strategickým rozvojovým plánům, uvedl Hošna a doplnil: Víc v této chvíli prozradit nechceme. Půjde ale v každém případě o exkluzivní obsah a jeden z kreativních vrcholů programové nabídky ČRo.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+