Více

Kancl se napodruhé propadl hluboko pod průměr ČT 1, porazil ho cestopis na ČT 2

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nedařilo se ani seriálu Cirkus Bukowsky, premiérový díl nedosáhl ani hranice 400 tisíc diváků a rovněž ho atakovala ČT 2

Paterčata poražena Janem Krausem

Téměř o 100 tisíc diváků méně než při pondělním úvodním dílu oslovila ve středu večer druhá epizoda české verze sitcomu Kancl na ČT 1. Od deváté večer ji sledovalo v průměru 267 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo sedmi procentům publika. To je výrazně pod průměr ČT 1, a to jak z celodenního hlediska (ve středu Jednička dosáhla celodenního podílu 12,35 procenta), tak v prime time (12,22 procenta). O něco lepších výsledků dosáhl Kancl u mladšího publika od 15 do 54 let, devítiprocentní podíl ale také nestačil na primetimeová čísla Jedničky (11,14 procenta). U dospělého publika nad 15 let byl ve stejnou dobu úspěšnější cyklus Na cestě na ČT 2, který od deváté večer vidělo 325 tisíc dospělých diváků a 8,32 procenta publika.

ÚTERNÍ DATA: Cyklus Expremiéři se Stanislavem Grossem na ČT 2 sledovanější než Prima Cool a Barrandov

Jedničce se ve středu nedařilo ani s hlavním večerním pořadem – seriálem Cirkus Bukowsky. Ten se propadl pod hranici 400 tisíc diváků, konkrétně oslovil 388 tisíc dospělých a 10 procent publika (11 procent ve věku 15 až 54 let). Také jemu šlapala na paty ČT 2, konkrétně dokumentárním cyklem Země a města světa, kterému dalo přednost 333 tisíc dospělých diváků a 8,44 procenta publika. Jednička si spravila chuť až docusoap Paterčata, jež od půl desáté přilákala 481 tisíc dospělých diváků a 14,52 procenta publika. I to je o něco horší výsledek než v minulosti, za který zřejmě může horší výkon předcházejících pořadů. Souběžně vysílaný magazín Bedekr na ČT 2 oslovil 265 tisíc dospělých diváků a 7,62 procenta publika.

V placené sekci DigiZone.cz tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+