Více

Kanály skupiny Pohoda jsou zatím nejpopulárnější mezi diváky od 35 do 54 let

Ostravský podnikatel Radim Pařízek uvedl na trh mediální skupinu Pohoda 9. září. Na Relaxu sází především na baviče Novotného a Krampola a telenovelu Divoký anděl.

Tematické kanály skupiny Pohoda, tedy stanice Retro, Pohoda RelaxPohoda Rebel, si získaly největší oblibu prozatím u diváků mezi 35 a 54 lety. Informovala o tom agentura Atmedia, která všechny tři programy na reklamním trhu zastupuje. U ní dosáhly souhrnného podílu 0,7 %. Server DigiZone.cz už o sledovanosti těchto stanic psal několikrát. V souvislosti s tím se čtenáři dozvěděli, že pořady mají v řádu tisíců až desítek tisíc diváků. Agentura Atmedia neuvedla, jakého podílu dosahují stanice u diváků starších 15 let, na které na českém trhu cílí většina volně šířených stanic.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Rok po startu Pětky: Na trhu chybí televize s opravdu českou zábavou

Nový Rebel a rebrandovaný Relax a Retro vykazují vyšší podíl na sledovanosti během víkendů – úspěšné jsou především odpolední dokumenty o cestování a večerní zábavní formáty na Relaxu, upozornila ředitelka pro strategii Atmedia Michaela Vasilová. To ostatně už potvrdil ve svých zprávách i web DigiZone.cz. O víkendu vysílá Relax oba hlavní vlajkové pořady, talk show baviče Petra NovotnéhoJiřího Krampola. Vyšší sledovanosti oproti ostatním formátům dosahuje i telenovela Divoký anděl. Kanály Pohoda Relax a Pohoda Rebel vysílají v multiplexu 4, stanice Retro v Regionálních sítích 1, 4 a 7.

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 20. 10. 2013 10:00

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+