Více

Kanál ČT Sport díky hokeji Česko – Norsko rekordní, porazil i Primu family

UVNITŘ TABULKY Seriál Ordinace v růžové zahradě 2 se na TV Nova opět šplhal ke dvěma milionům diváků. Celodenní podíl stanice v obou diváckých skupinách se pohyboval okolo 27 %.

Rekordní sledovanosti dosáhl včera kanál ČT Sport. Jeho celodenní podíl u diváků starších 15 let se dostal na hodnotu 15,23 %, ve skupině 15–54 dokonce překročil 20% hranici. Může za to pochopitelně především duel Česka s Norskem, který rozhodoval o našem dalším bytí a nebytí na hokejovém šampionátu. Krasojízdu českého týmu, jež nakonec rozdrtil soupeře poměrem 7:0, vidělo 960 tisíc diváků (share 43,86 %), ve skupině 15–54 byl dokonce share rekordních 56,93 %. Šlo o 597 tisíc diváků. Přenos trval celkem tři hodiny. Stanice ČT Sport se stala nejsledovanějším programem České televize a porazila v celodenním podílu u dospělého publika dokonce i Primu family.

MINULÝ TÝDEN: Úterní večer patřil Ordinaci, ČT 1 ve středu s celodenním podílem přes 20 %

Nejsledovanějším večerním pořadem se stala Ordinace v růžové zahradě 2, která se šplhala opět k dvěma milionům diváků. V úterním prime timu si ji pustil 1,941 milionu diváků (share 47,53 %), ve skupině od 15 do 54 let šlo o 585 tisíc diváků (share 44,74 %). Magazín Víkend tentokrát skončil pod milionovou hranicí. Vidělo ho 926 tisíc diváků (share 27,5 %), diváků ve věku od 15 do 54 let bylo 466 tisíc (share 27,57 %). Celodenní podíl Novy v obou cílových skupinách se dostal nad 27 %. Prima family byla v úterý tradičně podprůměrná. Ano, šéfe! vidělo 360 tisíc diváků (share 8,93 %), Polívku na víně 294 tisíc diváků (share 9,18 %). V prime timu měla televize podíl pouze 10,7 %.

PONDĚLNÍ DATA: Cesty domů jako jediné v pondělí nad milionem diváků, Gympl oslovil mladé

Cyklus 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem skončil na svých tradičních číslech. Na ČT 1 mu věnovalo pozornost 626 tisíc diváků (share 15,83 %), bez většího zájmu publika zůstává seriál Dobrá čtvrť – 333 tisíc diváků (share 11,73 %). Celodenní podíl Jedničky u dospělého publika byl 13,52 %. Nejsledovanějším pořadem na TV Barrandov se stal kulinářský formát Což takhle dát si VIP?. Ujít si ho nenechalo 165 tisíc diváků (share 5,03 %). Investigativní magazín Bez cenzury si po 20. hodině pustilo pouze 75 tisíc diváků (share 1,95 %). Dokument Na cestě vidělo na Dvojce 198 tisíc diváků (share 5,33 %) a Události, komentáře na ČT 24 si nenechalo ujít 140 tisíc diváků (share 5,33 %).

ČTĚTE TAKÉ: Po ČT Sport nabídne Ligu mistrů v nativním HD rozlišení i Prima Cool

Nad sto tisíc diváků se s některým svým pořadem dostala tentokrát z kanálů Novy nejen Nova Cinema, ale i Fanda. Snímek Geronimo vidělo na první jmenované stanici 124 tisíc diváků starších 15 let (share 3,23 %), ve druhé pak 61 tisíc diváků (share 3,27 %). Seriál Kobra 11 vysílaný od 21:16 si pustilo na Fandovi 101 tisíc diváků (share 2,74 %), z nichž 65 tisíc bylo ve věku od 15 do 54 let (share 3,56 %). Sledovanost Smíchova, Telky i Primy Zoom byla pod 100 tisíci diváky. Přes dvě stě tisíc lidí se tentokrát dostala Teorie velkého třesku na Primě Cool. Ujít si ji nenechalo 217 tisíc diváků (share 5,69 %). Nejsledovanějším pořadem na Primě love byla Chůva k pohledání – 111 tisíc diváků (share 3,18 %), jen o tisícovku méně měl slovenský Farmář (share 3,61 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za úterý 14. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,52 14,72 10,72 12,66
ČT 2 3,17 3,63 2,83 3,03
ČT Sport 15,23 5,93 20,36 9,13
ČT 24 4,26 2,95 2,35 1,79
Nova 27,53 39,49 27,40 37,76
Nova Cinema 2,61 2,92 3,07 3,14
Fanda 1,24 1,92 1,62 2,54
Smíchov 0,99 0,92 1,56 1,66
Telka 0,46 0,46 0,48 0,38
Prima family 12,47 10,70 9,55 9,91
Prima Cool 2,56 2,90 4,24 5,17
Prima love 2,16 2,07 2,94 2,93
Prima Zoom 1,77 1,78 1,58 1,22
TV Barrandov 2,65 2,41 2,18 2,18
Atmedia 2,49 2,06 2,06 1,50
ostatní TV 6,88 5,15 7,03 5,02
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 14. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 36,18 27,23 36,26 26,61
Nova Group 32,83 45,71 34,13 45,47
Prima Group 18,96 17,45 18,31 19,22

Zdroj: ATO-Mediaresearch

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 15. 5. 2013 17:04

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+