Více

Kam se bude ubírat televizní reklama v tomto desetiletí?

Čtyři nejdůležitější trendy, které nejvíce ovlivní televizní byznys v následující dekádě. Čas klasických reklamních spotů končí, brzy odzvoní i televizi, jak ji dosud známe.

Posledních několik let přineslo mnoho změn v televizních trendech, a to samozřejmě postihlo i reklamu. Transformaci televizních trendů pocítíme v příštím desetiletí, ale již nyní můžeme formulovat čtyři hlavní trendy, které budou měnit televizní reklamu a způsoby chování spotřebitelů, televizních diváků.

widgety

1. Lineární kanály postupně zmizí

Zatímco se stále bráníme porozumět tomu, že veškerá budoucí distribuce televizního obsahu bude probíhat prostřednictvím on-demand technologií, spotřebitel už nyní nemyslí o televizních kanálech jako o jediném přístupu k televiznímu obsahu. Přijímání obrazu na vyžádání, průvodci inteligentním programováním a osobní videorekordéry (PVR) pomáhají k tomu, že pozornost diváků se přesouvá od lineárního vysílání na televizní obrazovce k multiobrazovkám, multimodulům, multizařízením, k vlastnímu rozvrhu a uživatelsky řízené praxi. Značky a sítě pomalu nebudou schopny zajistit, že reklamy umístěné ve specifických epizodách budou mít dostatečný divácký dosah. Tato změna donutí inzerenty zaměřit se na nové formy adresné reklamy:

Celý článek čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+