Společnost UPC Česká republika měla na konci letošního prvního pololetí 372.300 klientů digitální kabelové televize. Vyplývá to z výsledků hospodaření skupiny Liberty Global, jejího vlastníka, které byly dnes zveřejněny. Oproti předchozímu kvartálu je to pokles o necelé čtyři tisíce zákazníků. Jde přibližně o tisícovku více, než tomu bylo ve srovnání čtvrtého kvartálu 2013 a prvního kvartálu 2014. Tehdy klesl počet klientů digitální kabelové televize o rovné tři tisíce klientů. Na konci prvního kvartálu letošního roku měla UPC 376.200 klientů.
K TÉMATU: UPC klesl v prvním kvartálu počet zákazníků kabelové i satelitní televize
Nadále rostoucí trend má naopak analogová kabelová televize, kde počet klientů vzrostl o necelé dva tisíce. Na konci prvního kvartálu letošního roku jich společnost UPC Česká republika hlásila 85.600. Předchozí čtvrtletí bylo zákazníků analogové kabelové televize 83.700. Mírný počet nárůstu klientů zaznamenala také satelitní služba freeSAT (dříve UPC Direct), která „parkuje“ na pozici 1 stupeň západně. Podle posledních zveřejněných čísel jich měla společnost UPC DTH 104.400. Řečí absolutních česel šlo tedy o nárůst o necelých 1.500 klientů.