Hlavní navigace

JOJ Family už pronikla do třetiny tuzemských domácností

17. 10. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Stanice JOJ Family zahájila vysílání 5. září a do první poloviny října si ji podle společnosti Atmedia naladilo 34 procent domácností na území České republiky.

Mezi nejsledovanější pořady patří Soudní síň a Ochránci, večerům vládne Česko Slovensko má talent, hlásí mediální zastupitelství Atmedia, která JOJ Family na českém trhu obchodně zastupuje. Během září a první poloviny října si novou televizní stanici naladilo více než 1,4 milionu domácností, tedy o něco více než třetina českých domácností v České republice.

Už po prvním měsíci vysílání můžeme říci, že náš cíl bojovat s nelegálním šířením slovenských televizních stanic na českém území je úspěšný. Satelitní, kabeloví i internetoví operátoři postupně nahrazují slovenskou TV JOJ právě stanicí JOJ Family, uvedla Ivana Semjanová, marketingová ředitelka v JOJ Group.

PSALI JSME: JOJ Family začne vysílat akviziční tituly, začne se staršími českými seriály

BRAND24

Stanici ve svém portfoliu nabízí třeba satelitní operátor Skylink, společnost O2 nebo kabelový operátor UPC. Od října mohou nově JOJ Family sledovat také zákazníci satelitní Nové Digi TV a od 4. října je televizní stanice dostupná i v internetové Digi2GO. Vedle těchto největších operátorů je JOJ Family distribuována i celou řadou regionálních společností.

JOJ Family je šířena i v celostátním multiplexu 4, který provozuje společnost Digital Broadcasting, a naladit si ji tak může až 95 procent obyvatel České republiky. Průměrný podíl JOJ Family na českém trhu dosáhl v cílové skupině diváků starších patnácti let 0,35 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).