Více

Joj Cinema nebude posledním kanálem Jojky, skupina připravuje další. I pro Česko

„Změna loga Joj Cinema je pro nás opravdu maličkou daní za to, že jsme reálně vstoupili na český trh,“ komentuje třenice se skupinou Nova šéf slovenské Joj Media Group Marcel Grega.

Tahanice o nováckou spirálu

Sedm televizních kanálů nemá být konečný počet lineárních stanic, které provozuje slovenská televizní skupina Joj. Podle jejího generálního ředitele Marcela Gregy jsou už v plánu další programy, vesměs kódované placené stanice, a vyloučit nelze ani projekty připravované na klíč pro konkrétní operátory, jakým je dětský kanál Ťuki TV – unikátní stanice, již nabízí výhradě Slovak Telekom. Klíčová je přitom pro Jojku přítomnost nejen na slovenském, ale i českém trhu. V tomto smyslu je první vlaštovkou filmový kanál Joj Cinema, který do Česka vstoupil před půlrokem a získal si velkou pozornost diváků placených televizních služeb. Do payTV byznysu jsme plánovali vstoupit už delší dobu, ale chtěli jsme to udělat až ve chvíli, kdy budeme mít v rukou skutečnou konkurenční výhodu a tou je jednoznačně kvalita kontentu stanice Joj Cinema, vysvětluje Grega.

Vstup na český trh ale nebyl jednoduchý. Jojka chtěla využít brand svého hlavního kanálu a v logu placené filmové stanice použila červenou spirálu, již Joj zdědila z doby, kdy vznikala jako slovenská sestra televize Nova (v období, kdy Novu ovládal Vladimír Železný a probíhaly mezinárodní spory s jejím původním investorem a nynějším majitelem, mediální skupinou CME). Nova využití spirály v logu Joj Cinemy napadla a byla odhodlána jít až k soudu. Jojka se proto původního loga filmové stanice vzdala a nahradila ho jiným. Změna loga je pro nás opravdu maličkou daní za to, že jsme reálně vstoupili na český trh. Joj Cinema totiž vysílá pouhý půlrok, ale už za tak krátké období zaznamenala skutečně velký úspěch – obrovský zájem diváků i operátorů na obou trzích, řekl serveru DigiZone.cz šéf skupiny Joj.

 

Zdroj: Mediaboom.sk

Původní logo Joj Cinema v porovnání s logem Novy Cinema

Proč Nova tolik znervóznila?

Pokračování článku čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+