Více

Jiří Sládek: Díky videím roste návštěvnost webů Lagardère o desítky procent

Prvního října oslavil Jiří Sládek roční výročí v čele digitálních aktivit mediálního domu Lagardère Active ČR, v jehož rámci se stará o internetové aktivity rádií, jako je Evropa 2, Frekvence 1 nebo ZET, ale i online projekty, jako je Koule.cz, Humr.cz nebo YouRadio.

Jedním z hlavních tahounů zájmu o internetové projekty Lagardère Active ČR mají být online videa. Naší velkou výhodou je plný dům známých tváří a nemusí jít jen o top celebrity, jako je Leoš Mareš, Libor Bouček nebo duo Těžkej Pokondr. Pracují u nás televizní moderátoři a moderátorky, kteří sami vyvíjejí ohromnou aktivitu na sociálních sítích, ať už je to Facebook, nebo Instagram, a jakékoliv jejich využití ve videu je tak přirozené a výrobně relativně nenáročné. Především tak ale vzniká obsah, který lidi zajímá a pomáhá jak našemu brandu, tak našim konkrétním tvářím, pochvaluje si startovní podmínky Jiří Sládek.

Delší videa na YouTube, teasery na Facebook

Ne všechna takto získaná videa pak online oddělení distribuuje pomocí webů jednotlivých stanic, které sice nabízejí nejsnazší monetizaci skrze jasně počítané přístupy, ale jde zároveň o značně omezený kanál. Hodně zajímavých videí tak radši směřujeme na Facebook nebo YouTube, ty kratší pak samozřejmě na Instagram, vysvětluje Sládek.

 

Jak moc se překrývá návštěvnost webů Lagardère s počty fanoušků na jednotlivých sociálních sítích? Měsíčně má web Evropy 2 nějakých 600 tisíc reálných uživatelů, nárůst se podle Sládka pohybuje v řádu desítek procent. Na facebookovém profilu samotné Evropy 2 je aktuálně okolo 550 tisíc fanoušků. Plus musíme přičíst ještě třeba Ranní show, která má okolo 280 tisíc fanoušků, hitparádu a další projekty, prostý součet našich FB skupin spojených s Evropou 2 je přes milion fanoušků. Tam už zásah na denní bázi nebo na bázi jednoho konkrétního videa může i přesáhnout součet našich fanoušků například na Facebooku, tvrdí Sládek.

Za nárůstem návštěvnosti je podle Sládka změna obsahové strategie, kterou si weby Lagardère Active ČR prošly během posledních pár měsíců. Dále je to větší viralita, větší spojení se sociálními sítěmi a výroba obsahu šitého na míru sociálním sítím. Traffic ze sociálních sítí tvoří na webu Evropy 2 desítky procent. Dalším faktorem je samozřejmě i vymýšlení nových videoformátů, které jsou největší obsahovou novinkou za posledních několik měsíců, vyjmenovává Sládek. Většina novinek na webech Lagardère Active ČR totiž pochází z letošního roku.

Pokračování článku včetně rozdílných přístupů k jednotlivým sociálním sítím a nejúspěšnějším typům obsahu čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+