Více

Jednička skokanem minulého týdne, meziročně si ale pohoršila u mladšího publika

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Největší meziroční nárůst, zejména u dospělého publika, zaznamenala opět skupina Barrandov. A to nejen kvůli třem novým kanálům, které letos spustila.

Mezitýdenní vývoj (vs. 50. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Největším skokanem minulého týdne byla u dospělého publika, tedy v kategorii 15+, Jednička České televize. První program si polepšil o 0,93 procentního bodu z hodnoty 16,25 % na 17,18 %. To lze přičíst zejména finále sedmého ročníku taneční show StarDance. O více než půl procentního bodu, z hodnoty 20,49 % na 21,09 %, rostla Nova. Naopak největší pád zaznamenala ČT 24, která si pohoršila z hodnoty 3,76 % na 3,26 % a poklesla tak o rovný půlprocentní bod. Podobně na tom byl i kanál ČT Sport, který poklesl z hodnoty 3,2 % na 2,78 % a ve výsledku si tak pohoršil o 0,42 procentního bodu.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Nova minulý týden hodně klesala, pozici lídra trhu převzala Česká televize

Co se týká jednotlivých televizních skupin, žádný raketový růst jsme v 51. týdnu nezaznamenali. Nejvíce – o 0,33 procentního bodu – si polepšila z hodnoty 29,49 % na 29,82 % Nova. Přestože nejvíce rostla, nebyla lídrem mezi skupinami. Tuto pozici obhájila Česká televize, která si z hodnoty 29,94 % poskočila mírně na hodnotu 30,03 %. Naopak největším pádem byly v součtu kanály FTV Prima. Televizní skupina si pohoršila ve srovnání s minulým týdnem o 0,8 procentního bodu, poklesla z hodnoty 22,13 % na 21,43 %. Mírný pokles zaznamenala i skupina Barrandov. Z hodnoty 6,87 % si pohoršila na 6,72 %.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+