Názory k článku Je to kopie Novy, nebo to není kopie Novy?
V anketě mi schází jedna možnost, pro kterou bych hlasoval - větší možnost výběru.
No zatím z nabidky u TV Barandov nejsem moc nadšený same vlastní programy s tvářema které už jiné televize nechou jako Bubílkova ta snad prošla všechny televize a mylím jsi že ani na TV Barandov dlouho nevydrží. No čekal jsem od TV Barandov že bude dávat vice filmu at už české i ty starší např. s burianem to se mi líbí nebo zahraničí jako neříkam že je tam nedavají ty filmy ale málo.Většinou vlastní tvorbu koho to zajíma tato televize zatím opravdu představuje amaterskou TV doufám že jse to časem zlepší
Datum: 11. 1. 2009 6:59
Nepřečtený
Vložil: technikTKR
Titulek: Konečně to někdo napsal na plná ústa! (celé vlákno)
Vložil: technikTKR
Titulek: Konečně to někdo napsal na plná ústa! (celé vlákno)
A je zbytečné si dělat nějaké iluze o tom, co bude Barrandov za zázrak. Kdysi taky člověk seděl u TV a koukal na start Novy a Premiéry, přičemž dneska radši přepne jinam - samozřejmě vyjma většinových "Nováků", ti dělají přesný opak...
aura:
61
Datum: 11. 1. 2009 9:48
Nepřečtený
61
Vložil: Pamětník <pametnik (zavináč) email (tečka) cz>
Titulek: Re: Konečně to někdo napsal na plná ústa! (celé vlákno)
Nároční diváci ať raději rovnou nečtou.
Zázrak neočekávám, na to jsem dost velký a starý. Ale tu možnost další volby bude mít každý kdo přijímá MUX 2, kabelovku a pod.. Je to moc málo? Nějaký původní program se dá v programovém schematu najít, prozatím je část zahraničních filmů poměrně nová. Milovníci seriálů, i těch "nekonečných" si také něco mohou oblíbit. Pořád považuji možnost změny, pro značnou část obyvatel Česka, ze 3 na 4 plnoformátové české TV za přírůstek o 33%. :-))
Zázrak neočekávám, na to jsem dost velký a starý. Ale tu možnost další volby bude mít každý kdo přijímá MUX 2, kabelovku a pod.. Je to moc málo? Nějaký původní program se dá v programovém schematu najít, prozatím je část zahraničních filmů poměrně nová. Milovníci seriálů, i těch "nekonečných" si také něco mohou oblíbit. Pořád považuji možnost změny, pro značnou část obyvatel Česka, ze 3 na 4 plnoformátové české TV za přírůstek o 33%. :-))
aura:
97
Datum: 11. 1. 2009 10:19
97
Vložil: Jakub Baborák
Titulek: Re: Konečně to někdo napsal na plná ústa! (celé vlákno)
Ano, dá se svim způsobem očekávat stejný brak jako na TV Nova a Prima. Jelikož se budou muset přiblížit do vkusu většinového diváka a mít procenta v koláči sledovanosti, aby mohli úspěšně prodávat reklamu. Pokud ale Barrandov nabídne alespoň v řádu procent nevětšinový typ pořadů, tak má u mě celkem vyhráno. Pokud Nova a Prima budou proti sobě zápasit typickým českým seriálem, na sportovním kanále nepůjde zajímavé utkání a na TV Barrandov půjde rozumný film, nebo zajímavý seriál, budu mít na TV pravděpodobně cvaknutou TV Barrandov. Jak již napsal Pamětník, už jen díky možnosti volby je start Barrandova pozitivní.
V anketě bych taky ocenil: větší možnost výběru.
V anketě bych taky ocenil: větší možnost výběru.
Datum: 11. 1. 2009 12:28
Nepřečtený
Vložil: technikTKR
Titulek: Re: Konečně to někdo napsal na plná ústa! (celé vlákno)
Vložil: technikTKR
Titulek: Re: Konečně to někdo napsal na plná ústa! (celé vlákno)
Já Barrandov taky vítám jako přírůstek, ale spíš jde o to, že se tato stanice začala "démonizovat" a ve skutečnosti to není o nic větší zázrak, než Nova Cinema nebo JOJ Plus...
aura:
78
Datum: 11. 1. 2009 11:23
Nepřečtený
78
Vložil: Tom S.
Titulek: Datum 11.1.2009 ... (celé vlákno)
Datum se 11.1.2009 trochu podobá 11.9.2001 ...
aura:
1
Datum: 11. 1. 2009 11:54
Nepřečtený
1
Vložil: Petr Stehlík
Titulek: Re: Datum 11.1.2009 ... (celé vlákno)
Podobá se zvláště pro majitele dekódovacích karet od Gitalu, kteří dnes vidí na kanále Barrandov TV akorát tmu.
aura:
56
Datum: 11. 1. 2009 13:43
Nepřečtený
56
Vložil: Jan Mareček
Titulek: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
TV Barrandov jsem dnes s nadějí zapnul a z obrazovky od té doby čiší jen nuda a nuda, jalový program, koktání a nestvůry jak z vyčpělého komunistického hororu, včetně sůdružky riaditělky Vozárové, která navíc nějak vypadává z kostýmku, šitého na mnohem větší postavu. Na rozdíl od krátkých kalhot bývalého prezidenta Václava Havla, tohle není ani komické, spíš trapné. Být majitelem této TV, omluvím se a posunu start vysílání raději o další rok. Koktající zamindrákovaná a všelijak posešívaná zoobie Bubílková vede první vysílací den někam do kopru, nikoliv k radostným zítřkům. TV Barrandov je bohužel důkaz, že se rádybyplnoformátová televize dá dělat taktéž amatérsky a mizerně. Bohužel tohle konkurence pro stávající televize není a dloho zřejmě nebude. Majitelé TV Prima a Nova si museli notně oddechnout, určitě se nemají čeho obávat. Diváky dlouho očekávaná televizní "štika" nemá ani jeden zub a vypadá to, že brzo chcípne na stáří.
Těch, co si myslí, že se profesionalitě dá naučit časem, se ptám, co se tedy v TV Barrandov naučili "profíci" za uplynulý rok ?? Ukazovat prostory filmařských ateliérů a sklady rekvizit a vzpomínat na trilobity pana Barranda nepůjde donekonečna, co budete dělat potom ??
Já jsem nečekal od TV Barrandov mnoho, ale tohle je fakt póvl pod psa. V jiné diskusi na jiném serveru jsem se dočetl názor, se kterým se ztotožňuji, opravdu pro přijetí do TV Barrandov musí být podmínkou věk nad 70 let a smrt na jazyku ?? To vážně neumí nebo ani nechce nikdo v ČR dělat televizi pro lidi?
Těch, co si myslí, že se profesionalitě dá naučit časem, se ptám, co se tedy v TV Barrandov naučili "profíci" za uplynulý rok ?? Ukazovat prostory filmařských ateliérů a sklady rekvizit a vzpomínat na trilobity pana Barranda nepůjde donekonečna, co budete dělat potom ??
Já jsem nečekal od TV Barrandov mnoho, ale tohle je fakt póvl pod psa. V jiné diskusi na jiném serveru jsem se dočetl názor, se kterým se ztotožňuji, opravdu pro přijetí do TV Barrandov musí být podmínkou věk nad 70 let a smrt na jazyku ?? To vážně neumí nebo ani nechce nikdo v ČR dělat televizi pro lidi?
aura:
73
Datum: 11. 1. 2009 13:48
73
Vložil: Malata1 Jak
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
> To vážně neumí nebo ani nechce nikdo v ČR dělat televizi pro lidi?
Myslíte, že ty více než 2 miliony lidí co takřka non-stop kouká na Novu se ve skutečnosti chtějí koukat na něco jiného?
Myslíte, že ty více než 2 miliony lidí co takřka non-stop kouká na Novu se ve skutečnosti chtějí koukat na něco jiného?
aura:
79
Datum: 11. 1. 2009 13:58
Nepřečtený
79
Vložil: Jakub Rádl
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Váš názor a máte na něj právo, já cítím přesný opak. TV se mi líbí a kupodivu je vtipná, je to přesně styl humoru, který neni pro každého, ale neurazí a pobaví. Myslím si, že 2 - 3% pro tento rok jsou hodně skromná čísla, vidím to tak na 5 - 8% :-)
Jo ten věk je uměrný i kvalitě zvuku mono.V těchto letech mi už asi bude jedno zda je progam mono nebo stereo.Hlavně ho budu muset dát hodně nahlas.
Datum: 11. 1. 2009 14:16
Nepřečtený
Vložil: technikTKR
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Vložil: technikTKR
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Naprosto přesně napsáno, není co dodat (snad jenom to, že majitelé Gital karet, na kterých to zatím nejede, nemusí vůbec zoufat - alespoň jim není špatně od žaludku...).
aura:
28
Datum: 11. 1. 2009 15:12
Nepřečtený
28
Vložil: David Rácz <dracz (zavináč) centrum (tečka) cz>
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Jak můžete dělat závěry, když teprve vysílají pár hodin a ještě k tomu stále jeden pořad? Hodnocení si nechte až za 3 měsíce a né dnes. Osobně se mi to zatímdost líbí - jsem také Husákovo dítě :-) Co se týká Gitalkaret a nemožnost přes ně Barrandov sledovat - beru to jako průšvih Gitalu a věřím, že po otázce "PROČ?", najde redakce DigiZone odpověď, předem díky. Potřebuji to znát, od rána mi stále volají lidi, proč jim to nehraje :-(((((
aura:
1
Datum: 11. 1. 2009 17:00
Nepřečtený
1
Vložil: Tomáš Rychtera
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Plně s Vámi souhlasím. Hodnotit televizi po hodině jejího vysílání není možné. Netvrdím, že by mně dnes její vysílání nějak oslovilo ,ale uvidíme v následujících týdnech a měsících.
A vy snad ocekavate ze za 3 mesice se nejak radikalne zmeni programova skladba proti programu, ktery je ted zverejneny?
aura:
54
Datum: 11. 1. 2009 18:34
Nepřečtený
54
Vložil: Dan Rozsíval
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Ale copak techniku.Neříkal jsi náhodou že majitelé Gital karet mají do 11.01 dost času?
aura:
25
Datum: 11. 1. 2009 18:36
Nepřečtený
25
Vložil: Štěpán S.
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Copak náš milej TechnikTKR, ten má času stále fůru :-))))
aura:
59
Datum: 12. 1. 2009 14:26
Nepřečtený
59
Vložil: Karel Cibulka <KarelCibulka (zavináč) seznam (tečka) cz>
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Technik TKR,není náhodou obdoba JanMann ala Jelimann a podobné experimenty
aura:
59
Datum: 12. 1. 2009 14:28
Nepřečtený
59
Vložil: Karel Cibulka <KarelCibulka (zavináč) seznam (tečka) cz>
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
To cítím já,taky se mohu mýlit?!!,jinak Barrandov teprvka se rozjíždí,tak hodnocení brzka...
aura:
25
Datum: 12. 1. 2009 16:26
Nepřečtený
25
Vložil: Štěpán S.
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Taky se mi zdá ...
Datum: 12. 1. 2009 19:53
Nepřečtený
Vložil: technikTKR
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Vložil: technikTKR
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Koho znám já, tomu to na Gitalu jelo. A pokud někomu ne, tak měl asi smůlu a nevyhnul se mu technický problém na straně Gitalu. Přičemž ani Skylink nebyl technického problému ušetřen, viz jiný článek zde: http://www.digizone.cz/aktuality/problemy-s-prijmem-tv-barrandov-u-gitalu-se/ , takže obě firmy si jsou 1:1. Být tebou, tak se začnu vyjadřovat poněkud objektivněji :-)
aura:
53
Datum: 15. 1. 2009 19:07
Nepřečtený
53
Vložil: Jiří Malíček
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Gital to evidentně nezvládl. Zlatej TaT ( dnes Skylink ).
Mohli bychom pane Malíčku vědět, co Gital nezvládl? Pokud je nám známo, tak rozjetý obraz od zvuku byl problémem Skylinku, stejně jako nízké rozlišení ve streamu. A jestli máte na mysli problémy s aktivací karet, tak tady nás všechny hrozně zajímá počet lidí, jenž u Gitalu toto postihlo - a je tím myšlený skutečný počet lidí, nikoliv pindy vyčtené kdesi na netu...
aura:
56
Datum: 11. 1. 2009 14:33
Nepřečtený
56
Vložil: Jan Mareček
Titulek: nuda, zoombie, amatérismus. (celé vlákno)
TV Barrandov jsem dnes s nadějí zapnul a z obrazovky od té doby čiší jen nuda a nuda, jalový program, koktání a nestvůry jak z vyčpělého komunistického hororu, včetně sůdružky riaditělky Vozárové, která navíc nějak vypadává z kostýmku, šitého na mnohem větší postavu. Na rozdíl od krátkých kalhot bývalého prezidenta Václava Havla, tohle není ani komické, spíš trapné. Být majitelem této TV, omluvím se a posunu start vysílání raději o další rok. Koktající zamindrákovaná a všelijak posešívaná zoobie Bubílková vede první vysílací den někam do kopru, nikoliv k radostným zítřkům. TV Barrandov je bohužel důkaz, že se rádybyplnoformátová televize dá dělat taktéž amatérsky a mizerně. Bohužel tohle konkurence pro stávající televize není a dloho zřejmě nebude. Majitelé TV Prima a Nova si museli notně oddechnout, určitě se nemají čeho obávat. Diváky dlouho očekávaná televizní "štika" nemá ani jeden zub a vypadá to, že brzo chcípne na stáří.
Těch, co si myslí, že se profesionalitě dá naučit časem, se ptám, co se tedy v TV Barrandov naučili "profíci" za uplynulý rok ?? Ukazovat prostory filmařských ateliérů a sklady rekvizit a vzpomínat na trilobity pana Barranda nepůjde donekonečna, co budete dělat potom ??
Já jsem nečekal od TV Barrandov mnoho, ale tohle je fakt póvl pod psa. V jiné diskusi na jiném serveru jsem se dočetl názor, se kterým se ztotožňuji, opravdu pro přijetí do TV Barrandov musí být podmínkou věk nad 70 let a smrt na jazyku ?? To vážně neumí nebo ani nechce nikdo v ČR dělat televizi pro lidi?
Těch, co si myslí, že se profesionalitě dá naučit časem, se ptám, co se tedy v TV Barrandov naučili "profíci" za uplynulý rok ?? Ukazovat prostory filmařských ateliérů a sklady rekvizit a vzpomínat na trilobity pana Barranda nepůjde donekonečna, co budete dělat potom ??
Já jsem nečekal od TV Barrandov mnoho, ale tohle je fakt póvl pod psa. V jiné diskusi na jiném serveru jsem se dočetl názor, se kterým se ztotožňuji, opravdu pro přijetí do TV Barrandov musí být podmínkou věk nad 70 let a smrt na jazyku ?? To vážně neumí nebo ani nechce nikdo v ČR dělat televizi pro lidi?
aura:
61
Datum: 11. 1. 2009 16:03
Nepřečtený
61
Vložil: Pamětník <pametnik (zavináč) email (tečka) cz>
Titulek: Re: nuda, zoombie, amatérismus. (celé vlákno)
No, ono se zmoci jen na to, po 50 minutách zkopírovat do diskuze ten samý příspěvek, také není chválihodný výkon přísného a orientovaného kritika. Jak už je tady tradicí, pohanět se může cokoliv, ale zatím jsem nezaregistroval žádnou konkrétní představu, jaký typ pořadu by tyto náročné diváky uspokojil. Ono mezi vykopávkami a koktajícími elévy se hledá všeobecně přijatelný ideál obtížně. S despektem mluvit o sedmdesátnících je ubohost a pokud budete mít štěstí, možná se takového požehnaného věku také dožijete. Nebo máte tak negativní vztah ke starší generaci i ve své rodině? Ke svým rodičům a prarodičům? Tak zbývá jen jediné, vezměte to blaho lidí v ČR na TV poli do svých vlastních rukou...
Vysilani vypada jako od particky zhulenych stredoskolaku na vikendove akci.
Pokud p. Chrenek nevi co s penezi, rad mu poslu cislo sveho uctu.
Pepino
Pokud p. Chrenek nevi co s penezi, rad mu poslu cislo sveho uctu.
Pepino
Jakožto professionální hudebník musím ihned ze začátku zkritizovat zvuk na TV Barrandov. Nejde mi ted' o ekvalizérové nastavení, ale hlavně výstupní úroven' zvuku. JE MOC SLABÁ oproti ostatním sousedním programům. Když přepnu jinam, je to velký rozdíl. Podobný problém byl u Z1 - ale opačný. Tam měli moc silný. Příjem MUX2. Zkusí se jich redakce zeptat?
aura:
28
Datum: 11. 1. 2009 17:03
Nepřečtený
28
Vložil: David Rácz <dracz (zavináč) centrum (tečka) cz>
Titulek: Re: úroven' zvuku (celé vlákno)
Souhlas Štěpáne. Mají to i na satelitu poněkud zeslabené (karta TaT). Věřím, že tyto mouchy se rychle vyřeší.
aura:
60
Datum: 11. 1. 2009 19:39
Nepřečtený
60
Vložil: Lumír L
Titulek: Re: úroven' zvuku (celé vlákno)
A proč se jich nezeptáš sám, ty "odborníku"??
aura:
25
Datum: 11. 1. 2009 20:53
Nepřečtený
25
Vložil: Štěpán S.
Titulek: Re: úroven' zvuku (celé vlákno)
Maila jsem jim již napsal, osobně se zastavit nemohu - nejsem Pražák ;-)
aura:
1
Datum: 12. 1. 2009 12:54
Nepřečtený
1
Vložil: K@per <kaper (zavináč) centrum (tečka) cz>
Titulek: Negativní kritika chce čas (celé vlákno)
Tak když to tady čtu nestačím se divit. Kritizovat novou stanici po necelých 24 hodinách není namístě. Vše chceš čas najet na programové schéma které bude líbivé . Vzpomínám na start Novy a jejich Obecnou školu. Pěkné... ale časy jsou pryč a i Nova začínala od nuly schéma se krystalizoválo dlouho do podoby která je už 15 let napřed. Vážně by mě zajímalo jak ti kteří tady chytračí si přestavují schéma které osloví cílovou skupinu a né jejich osobní potřeby. Zkuste si takové programové schéma složit a dat sem. Myslím že to dohromady nedáte bez kritiky. A berte reálný vklad financí. Hollywoodské trháky a nedá zábavu u nové stanice nečekejte. Bude chvíli čas než si získá Barrandov své diváky.
aura:
1
Datum: 15. 1. 2009 7:52
Nepřečtený
1
Vložil: Tomáš Hudec <ejaneo (zavináč) seznam (tečka) cz>
Titulek: Začátek
Já si myslím, že TV Barrandov vysílá v standardu to co by měla zezačátku vysílat. Pokud vezmu v potaz pokrytí a penetraci stb kdy může z nejsledovanějšího pořadu vytřískat 2 - 3 %. Navíc pokud je 90 % stb u diváků, kteří mají možnost přijímat 4 programy (ČT1, ČT2, Nova a Prima) pak je jasné, že je toto měření nespravedlivé, ale metodika se dá změnit až ve chvíli, kdy bude většina území v analogové tmě, protože nelze znevýhodňovat ani jeden ze způsobů příjmu. Pokud si někdo z Vás vzpomene na začátky vysílání Novy, tak se často divíte jak se takové věci mohly vůbec vysílat. Nova dokázala lidi zaujmout kvanty filmů, které jsme všichni chtěli vidět, ale do té doby to nebylo možné, a tak se stala sledovanou. Žádné velké pořady si v té době nedovolila - protože by se jí to nezaplatilo. Myslím, že Barrandov začal ambiciózní vlastní tvorbou a na víc se můžeme těšit s rostoucím pokrytím. Každopádně objevem digitalizace je pro mě Z1 ať si myslí kdo chce co chce!
aura:
1
Datum: 15. 1. 2009 7:58
Nepřečtený
1
Vložil: Tomáš Hudec <ejaneo (zavináč) seznam (tečka) cz>
Titulek: Oprava
ne 90% STB ale 90 % peoplemetrů :)
Sledování názorů
Zasílání upozornění na nové názory je dostupné jen registrovaným uživatelům.
Prosím, přihlašte se a nebo se zaregistrujte.