Internet Info, s.r.o. Lupa Root Měšec Podnikatel DigiZone Slunečnice Vitalianew Bomba Navrcholu Weblogy Jagg Woko Dobrý web Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku Je to kopie Novy, nebo to není kopie Novy?

aura:
79
Petr Š.
Datum: 11. 1. 2009 0:28 Nový
Vložil: Petr Š.
Titulek: Anketa (celé vlákno)
V anketě mi schází jedna možnost, pro kterou bych hlasoval - větší možnost výběru.
Odpovědět
Titulek: Re: Anketa (Filip Pokorný) Nový
Datum: 11. 1. 2009 6:59 Nový
Vložil: technikTKR
Titulek: Konečně to někdo napsal na plná ústa! (celé vlákno)
A je zbytečné si dělat nějaké iluze o tom, co bude Barrandov za zázrak. Kdysi taky člověk seděl u TV a koukal na start Novy a Premiéry, přičemž dneska radši přepne jinam - samozřejmě vyjma většinových "Nováků", ti dělají přesný opak...
Odpovědět
aura:
67
Pamětník
Datum: 11. 1. 2009 9:48 Nový
Vložil: Pamětník <pametnik (zavináč) email (tečka) cz>
Titulek: Re: Konečně to někdo napsal na plná ústa! (celé vlákno)
Nároční diváci ať raději rovnou nečtou.
Zázrak neočekávám, na to jsem dost velký a starý. Ale tu možnost další volby bude mít každý kdo přijímá MUX 2, kabelovku a pod.. Je to moc málo? Nějaký původní program se dá v programovém schematu najít, prozatím je část zahraničních filmů poměrně nová. Milovníci seriálů, i těch "nekonečných" si také něco mohou oblíbit. Pořád považuji možnost změny, pro značnou část obyvatel Česka, ze 3 na 4 plnoformátové české TV za přírůstek o 33%. :-))
Odpovědět
Titulek: Re: Konečně to někdo napsal na plná ústa! (Jakub Baborák) Nový
Titulek: Re: Konečně to někdo napsal na plná ústa! (technikTKR) Nový
aura:
80
Tom S.
Datum: 11. 1. 2009 11:23 Nový
Vložil: Tom S.
Titulek: Datum 11.1.2009 ... (celé vlákno)
Datum se 11.1.2009 trochu podobá 11.9.2001 ...
Odpovědět
Titulek: Re: Datum 11.1.2009 ... (Petr Stehlík) Nový
aura:
61
Jan  Mareček
Datum: 11. 1. 2009 13:43 Nový
Vložil: Jan Mareček
Titulek: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
TV Barrandov jsem dnes s nadějí zapnul a z obrazovky od té doby čiší jen nuda a nuda, jalový program, koktání a nestvůry jak z vyčpělého komunistického hororu, včetně sůdružky riaditělky Vozárové, která navíc nějak vypadává z kostýmku, šitého na mnohem větší postavu. Na rozdíl od krátkých kalhot bývalého prezidenta Václava Havla, tohle není ani komické, spíš trapné. Být majitelem této TV, omluvím se a posunu start vysílání raději o další rok. Koktající zamindrákovaná a všelijak posešívaná zoobie Bubílková vede první vysílací den někam do kopru, nikoliv k radostným zítřkům. TV Barrandov je bohužel důkaz, že se rádybyplnoformátová televize dá dělat taktéž amatérsky a mizerně. Bohužel tohle konkurence pro stávající televize není a dloho zřejmě nebude. Majitelé TV Prima a Nova si museli notně oddechnout, určitě se nemají čeho obávat. Diváky dlouho očekávaná televizní "štika" nemá ani jeden zub a vypadá to, že brzo chcípne na stáří.
Těch, co si myslí, že se profesionalitě dá naučit časem, se ptám, co se tedy v TV Barrandov naučili "profíci" za uplynulý rok ?? Ukazovat prostory filmařských ateliérů a sklady rekvizit a vzpomínat na trilobity pana Barranda nepůjde donekonečna, co budete dělat potom ??
Já jsem nečekal od TV Barrandov mnoho, ale tohle je fakt póvl pod psa. V jiné diskusi na jiném serveru jsem se dočetl názor, se kterým se ztotožňuji, opravdu pro přijetí do TV Barrandov musí být podmínkou věk nad 70 let a smrt na jazyku ?? To vážně neumí nebo ani nechce nikdo v ČR dělat televizi pro lidi?
Odpovědět
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (Malata1 Jak) Nový
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (Jakub Rádl) Nový
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (Hobous jan) Nový
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (technikTKR) Nový
aura:
33
David Rácz
Datum: 11. 1. 2009 15:12 Nový
Vložil: David Rácz <dracz (zavináč) centrum (tečka) cz>
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Jak můžete dělat závěry, když teprve vysílají pár hodin a ještě k tomu stále jeden pořad? Hodnocení si nechte až za 3 měsíce a né dnes. Osobně se mi to zatímdost líbí - jsem také Husákovo dítě :-) Co se týká Gitalkaret a nemožnost přes ně Barrandov sledovat - beru to jako průšvih Gitalu a věřím, že po otázce "PROČ?", najde redakce DigiZone odpověď, předem díky. Potřebuji to znát, od rána mi stále volají lidi, proč jim to nehraje :-(((((
Odpovědět
aura:
2
Tomáš Rychtera
Datum: 11. 1. 2009 17:00 Nový
Vložil: Tomáš Rychtera
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Plně s Vámi souhlasím. Hodnotit televizi po hodině jejího vysílání není možné. Netvrdím, že by mně dnes její vysílání nějak oslovilo ,ale uvidíme v následujících týdnech a měsících.
Odpovědět
aura:
52
A AA
Datum: 12. 1. 2009 9:11 Nový
Vložil: A AA
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
A vy snad ocekavate ze za 3 mesice se nejak radikalne zmeni programova skladba proti programu, ktery je ted zverejneny?
Odpovědět
aura:
57
Dan Rozsíval
Datum: 11. 1. 2009 18:34 Nový
Vložil: Dan Rozsíval
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Ale copak techniku.Neříkal jsi náhodou že majitelé Gital karet mají do 11.01 dost času?
Odpovědět
aura:
29
Štěpán S.
Datum: 11. 1. 2009 18:36 Nový
Vložil: Štěpán S.
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Copak náš milej TechnikTKR, ten má času stále fůru :-))))
Odpovědět
aura:
58
Karel Cibulka
Datum: 12. 1. 2009 14:26 Nový
Vložil: Karel Cibulka <KarelCibulka (zavináč) seznam (tečka) cz>
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Technik TKR,není náhodou obdoba JanMann ala Jelimann a podobné experimenty
Odpovědět
aura:
58
Karel Cibulka
Datum: 12. 1. 2009 14:28 Nový
Vložil: Karel Cibulka <KarelCibulka (zavináč) seznam (tečka) cz>
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
To cítím já,taky se mohu mýlit?!!,jinak Barrandov teprvka se rozjíždí,tak hodnocení brzka...
Odpovědět
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (Štěpán S.) Nový
Datum: 12. 1. 2009 19:53 Nový
Vložil: technikTKR
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Koho znám já, tomu to na Gitalu jelo. A pokud někomu ne, tak měl asi smůlu a nevyhnul se mu technický problém na straně Gitalu. Přičemž ani Skylink nebyl technického problému ušetřen, viz jiný článek zde: http://www.digizone.cz/aktuality/problemy-s-prijmem-tv-barrandov-u-gitalu-se/ , takže obě firmy si jsou 1:1. Být tebou, tak se začnu vyjadřovat poněkud objektivněji :-)
Odpovědět
aura:
59
Jiří Malíček
Datum: 15. 1. 2009 19:07 Nový
Vložil: Jiří Malíček
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Gital to evidentně nezvládl. Zlatej TaT ( dnes Skylink ).
Odpovědět
Datum: 16. 1. 2009 1:18 Nový
Vložil: technikTKR
Titulek: Re: nuda, amatérismus a zoobie (celé vlákno)
Mohli bychom pane Malíčku vědět, co Gital nezvládl? Pokud je nám známo, tak rozjetý obraz od zvuku byl problémem Skylinku, stejně jako nízké rozlišení ve streamu. A jestli máte na mysli problémy s aktivací karet, tak tady nás všechny hrozně zajímá počet lidí, jenž u Gitalu toto postihlo - a je tím myšlený skutečný počet lidí, nikoliv pindy vyčtené kdesi na netu...
Odpovědět
Titulek: nuda, zoombie, amatérismus. (Jan Mareček) Nový
aura:
67
Pamětník
Datum: 11. 1. 2009 16:03 Nový
Vložil: Pamětník <pametnik (zavináč) email (tečka) cz>
Titulek: Re: nuda, zoombie, amatérismus. (celé vlákno)
No, ono se zmoci jen na to, po 50 minutách zkopírovat do diskuze ten samý příspěvek, také není chválihodný výkon přísného a orientovaného kritika. Jak už je tady tradicí, pohanět se může cokoliv, ale zatím jsem nezaregistroval žádnou konkrétní představu, jaký typ pořadu by tyto náročné diváky uspokojil. Ono mezi vykopávkami a koktajícími elévy se hledá všeobecně přijatelný ideál obtížně. S despektem mluvit o sedmdesátnících je ubohost a pokud budete mít štěstí, možná se takového požehnaného věku také dožijete. Nebo máte tak negativní vztah ke starší generaci i ve své rodině? Ke svým rodičům a prarodičům? Tak zbývá jen jediné, vezměte to blaho lidí v ČR na TV poli do svých vlastních rukou...
Odpovědět
aura:
2
Pepa Vanek
Datum: 11. 1. 2009 15:46 Nový
Vložil: Pepa Vanek
Titulek: Bida, bida
Vysilani vypada jako od particky zhulenych stredoskolaku na vikendove akci.
Pokud p. Chrenek nevi co s penezi, rad mu poslu cislo sveho uctu.

Pepino
Odpovědět
aura:
29
Štěpán S.
Datum: 11. 1. 2009 16:56 Nový
Vložil: Štěpán S.
Titulek: úroven' zvuku (celé vlákno)
Jakožto professionální hudebník musím ihned ze začátku zkritizovat zvuk na TV Barrandov. Nejde mi ted' o ekvalizérové nastavení, ale hlavně výstupní úroven' zvuku. JE MOC SLABÁ oproti ostatním sousedním programům. Když přepnu jinam, je to velký rozdíl. Podobný problém byl u Z1 - ale opačný. Tam měli moc silný. Příjem MUX2. Zkusí se jich redakce zeptat?
Odpovědět
aura:
33
David Rácz
Datum: 11. 1. 2009 17:03 Nový
Vložil: David Rácz <dracz (zavináč) centrum (tečka) cz>
Titulek: Re: úroven' zvuku (celé vlákno)
Souhlas Štěpáne. Mají to i na satelitu poněkud zeslabené (karta TaT). Věřím, že tyto mouchy se rychle vyřeší.
Odpovědět
aura:
76
Lumír L
Datum: 11. 1. 2009 19:39 Nový
Vložil: Lumír L
Titulek: Re: úroven' zvuku (celé vlákno)
A proč se jich nezeptáš sám, ty "odborníku"??
Odpovědět
aura:
29
Štěpán S.
Datum: 11. 1. 2009 20:53 Nový
Vložil: Štěpán S.
Titulek: Re: úroven' zvuku (celé vlákno)
Maila jsem jim již napsal, osobně se zastavit nemohu - nejsem Pražák ;-)
Odpovědět
Titulek: Negativní kritika chce čas (K@per) Nový
Titulek: Začátek (Tomáš Hudec) Nový
Titulek: Oprava (Tomáš Hudec) Nový

Sledování názorů

Zasílání upozornění na nové názory je dostupné jen registrovaným uživatelům.

Prosím, přihlašte se a nebo se zaregistrujte.

Přehled názorů

Nastavení kvality: Vlastní Vše 2 3 4 5 6 7 8 9
Anketa Petr Š. 11. 1. 2009 0:28
└  Re: Anketa Filip Pokorný 11. 1. 2009 15:54 Nepřečtený
Konečně to někdo napsal na plná ústa! technikTKR 11. 1. 2009 6:59
└  Re: Konečně to někdo napsal na plná ústa! Pamětník 11. 1. 2009 9:48
 ├  Re: Konečně to někdo napsal na plná ústa! Jakub Baborák 11. 1. 2009 10:19 Nepřečtený
 └  Re: Konečně to někdo napsal na plná ústa! technikTKR 11. 1. 2009 12:28 Nepřečtený
Datum 11.1.2009 ... Tom S. 11. 1. 2009 11:23
└  Re: Datum 11.1.2009 ... Petr Stehlík 11. 1. 2009 11:54 Nepřečtený
nuda, amatérismus a zoobie Jan Mareček 11. 1. 2009 13:43
├  Re: nuda, amatérismus a zoobie Malata1 Jak 11. 1. 2009 13:48 Nepřečtený
├  Re: nuda, amatérismus a zoobie Jakub Rádl 11. 1. 2009 13:58 Nepřečtený
├  Re: nuda, amatérismus a zoobie Hobous jan 11. 1. 2009 14:13 Nepřečtený
└  Re: nuda, amatérismus a zoobie technikTKR 11. 1. 2009 14:16 Nepřečtený
 ├  Re: nuda, amatérismus a zoobie David Rácz 11. 1. 2009 15:12
 │├  Re: nuda, amatérismus a zoobie Tomáš Rychtera 11. 1. 2009 17:00
 │└  Re: nuda, amatérismus a zoobie A AA 12. 1. 2009 9:11
 └  Re: nuda, amatérismus a zoobie Dan Rozsíval 11. 1. 2009 18:34
  ├  Re: nuda, amatérismus a zoobie Štěpán S. 11. 1. 2009 18:36
  ├  Re: nuda, amatérismus a zoobie Karel Cibulka 12. 1. 2009 14:26
  │├  Re: nuda, amatérismus a zoobie Karel Cibulka 12. 1. 2009 14:28
  │└  Re: nuda, amatérismus a zoobie Štěpán S. 12. 1. 2009 16:26 Nepřečtený
  └  Re: nuda, amatérismus a zoobie technikTKR 12. 1. 2009 19:53
   └  Re: nuda, amatérismus a zoobie Jiří Malíček 15. 1. 2009 19:07
    └  Re: nuda, amatérismus a zoobie technikTKR 16. 1. 2009 1:18
nuda, zoombie, amatérismus. Jan Mareček 11. 1. 2009 14:33 Nepřečtený
└  Re: nuda, zoombie, amatérismus. Pamětník 11. 1. 2009 16:03
Bida, bida Pepa Vanek 11. 1. 2009 15:46
úroven' zvuku Štěpán S. 11. 1. 2009 16:56
├  Re: úroven' zvuku David Rácz 11. 1. 2009 17:03
└  Re: úroven' zvuku Lumír L 11. 1. 2009 19:39
 └  Re: úroven' zvuku Štěpán S. 11. 1. 2009 20:53
  └  Negativní kritika chce čas K@per 12. 1. 2009 12:54 Nepřečtený
Začátek Tomáš Hudec 15. 1. 2009 7:52 Nepřečtený
Oprava Tomáš Hudec 15. 1. 2009 7:58 Nepřečtený
Zobrazit kvalitníZobrazit všePřidat

Další informace