Více

Jan Hus spadl na Jedničce k půl­milionu diváků, u staršího publika vyhrála Prima

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Zajímavostí včerejší sledovanosti je skutečnost, že Dvojka a ČT Sport vykázaly v rámci celodenních podílů u staršího i mladšího publika naprosto shodné hodnoty.

Jednička v sobotu těsně dvojkou, večer až trojkou

Druhý díl historického dramatu Jan Hus, které patří mezi nejočekávanější tituly České televize pro letošní rok, si oproti úvodnímu dílu pohoršil. Tuto část si nenechalo ujít 518 tisíc diváků při podílu na publiku (share) v obou skupinách okolo 15 %. V sobotu večer se naopak radovala Prima, která zabodovala zábavnou soutěží Máme rádi Česko. Tu si pustilo 670 tisíc diváků (share 19,97 %; 23,94 % v 15-54) a u staršího publika byla tak dokonce sledovanější než Nova. Akční snímek 96 hodin: Odplata, tedy druhou část z trilogie Taken, vidělo 613 tisíc diváků (share 18,36 %; 23,94 % v 15-54).

PÁTEČNÍ DATA: Jan Hus na Šíleně smutnou princeznu nestačil, porazila ho i u starších diváků

widgety

Nejsledovanějším pořadem byly v sobotu Televizní noviny, které jako jediné vystoupaly nad hranici jednoho milionu diváků. Nově stačil k vítězství u staršího publika v rámci celého dne share 18,91 %, v ostatních kategoriích už se pohybovala nad 20 %. Nejvyšší hodnoty dosáhla v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, a to u mladšího publika – share 26,45 %. Televizní dvojkou byla Jednička, ale od Primy ji dělilo pouhých šest desetin procentního bodu. Share obou programů se pohyboval okolo 14 %. Náskok necelé dva procentní body získala komerční televize nad ČT 1 v prime time.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+